Wybierz region

Wybierz miasto

    Jest już drugi HIT

    Autor: Adam Pawłowski

    2000-05-23, Aktualizacja: 2009-08-21 13:24

    GAZETA POZNAŃSKA, wtorek 23.05.2000 Na dachu marketu przygotowano 300 miejsc parkingowych Jest już drugi HIT Po pochylni wjedziemy na parking na dachu, również pochylnią ale automatyczną zjedziemy do środka ...

    GAZETA POZNAŃSKA, wtorek 23.05.2000

    Na dachu marketu przygotowano 300 miejsc parkingowych
    Jest już drugi HIT



    Po pochylni wjedziemy na parking na dachu, również pochylnią ale automatyczną zjedziemy do środka sklepu.

    W czwartek 25 maja na os. S. Batorego zostanie otwarte drugie w Poznaniu centrum handlowe sieci HIT. Będzie ono o wiele większe od pierwszego, działającego na os. Kopernika. Nowy HIT wyróżniać się będzie m.in. wybudowanym na dachu sklepu parkingiem.


    W nowym hipermarkecie zakupy rozpoczynać będziemy od warzyw i owoców, a dalej produktów spożywczych taka koncepcja marketingowa obowiązuje we wszystkich sklepach

    HIT-a.

    Śniadanie, obiad, kolacja

    Na stoiskach kolejno ustawione będą artykuły potrzebne do przygotowania śniadania, obiadu i kolacji. Oddzielną część stanowią lady chłodnicze oraz stoiska z serami (ponad 30 gatunków), rybami, wędlinami oraz mięsem i wypiekanym na miejscu pieczywem.

    Po kaucję do automatu

    Wracając w stronę kas miniemy m.in. stoiska z kosmetykami, zabawkami, sprzętem RTV, AGD (można go kupić również na raty), odzieżą. Nowością będzie tzw. ,,automatyczna kaucja'. Puste butelki odbierze od nas maszyna, która je policzy i wyda nam paragon. Na jego podstawie otrzymamy zwrot pieniędzy. W hipermarkecie, na pow. 2,5 tys. m kw, funkcjonować będzie pasaż handlowo-usługowy m.in. z bankiem, restauracją, pralnią chemiczną, apteką. Wiosną i latem w ustawionym przed sklepem namiocie o powierzchni 400 m kw. sprzedawane będą artykuły ogrodowe. adpa

    Przemysław Korek

    dyrektor hipermarketu HIT

    W naszych sklepach realizujemy bardzo korzystny dla klientów program cen dyskontowych, które są niewiele wyższe od cen hurtowych. Oznaczamy wtedy ceny towarów na żółto. Planujemy także stałe 3-miesięczne akcje promocyjne na określone grupy produktów oraz cotygodniowe promocje, o których informujemy mieszkańców Poznania w dostarczanych do ich domów gazetkach.

    Sonda

    Letnich atrakcji w moim mieście jest...

    • jak na lekarstwo. (79%)
    • wystarczająco, ale mogłyby być ciekawsze. (10%)
    • na tyle dużo, że często nie wiem co wybrać. (10%)

    Korzystamy z cookies i local storage.

    Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.