Z danych spółki Aquapark Kalisz wynika, że najbardziej popularne bilety, co pokazują statystyki sprzedaży, to te - rodzinne. Skorzystało z nich 38 079 osób oraz bilety normalne - 20 760 osób i ulgowe - 17 276 osób. Pokaźną grupę stanowią bilety dziecięce "juniorek" stanowiące uzupełnienie biletów rodzinnych.
- Wiadomo, że w tak dużym i nowoczesnym obiekcie rozruch to trudny okres, ponieważ nie zawsze założenia projektowe sprawdzają się w praktyce i występuje konieczność korekty niektórych z nich. Takie sytuacje wystąpiły również w kaliskim parku wodnym, ale jak dotychczas skutecznie były rozwiązywane - dodaje Janusz Pęcherz. - Warto odnotować, że do aquaparku przyjeżdża bardzo wiele osób z całego regionu, czyli uzyskaliśmy efekt magnesu i promocji miasta.
Zdaniem prezydenta, jeszcze nie czas na podsumowania i wyciąganie wniosków, a pełniejszy obraz funkcjonowania spółki przyniesie okres jesienny.
- Natomiast już teraz można powiedzieć, że kaliski Aquapark został przyjęty i zaakceptowany przez społeczeństwo miasta i regionu i świadczą o tym efekty frekwencyjne, w tym największa grupa odbiorców: całe rodziny. Na tym efekcie najbardziej nam zależało - dodaje włodarz miasta.
Czytaj więcej na temat kaliskiego parku wodnego i oglądaj zdjęcia
Wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!
Kalisz.naszemiasto.pl Dołącz do naszej społeczności na Facebooku!
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?