(© archiwum)

Długi i intensywny trening, powtarzany codziennie lub co drugi dzień, to poważne obciążenie dla stawów, zwłaszcza gdy ćwiczenia są wykonywane nieprawidłowo. Lepsze efekty przynosi... umiar.

Temat ćwiczeń fizycznych obrósł wieloma mitami. Jednym z najczęściej powtarzanych, choć nieprawdziwych, stwierdzeń jest: „Najlepsze efekty przynosi długi trening”. Mimo iż godzina umiarkowanie intensywnych ćwiczeń faktycznie efektywniej spala tkankę tłuszczową niż kwadrans treningu, na korzyści dla zdrowia możemy liczyć również przy 20-30-minutowych ćwiczeniach, wykonywanych pięć razy w ciągu tygodnia. Najważniejsza jest systematyczność i prawidłowy przebieg treningu.

WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl


Wsparcie redakcyjne od:


Czytaj także

    Komentarze (0)

    Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

    Zaloguj się / Zarejestruj się!

    Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!