Ze względu na znaczny wzrost wymagań w porównaniu do poprzednich edycji konkursu, sukces odniesiony w tym roku był szczególnie wyjątkowy. W poprzednich latach studenci byli oceniani ze względu na efektywność wykorzystania jedynie reklam tekstowych. W GOMC 2017 natomiast, byli oceniani pod kątem wykorzystania prawie pełnej funkcjonalności platformy AdWords m.in. przygotowania i optymalizacji reklam responsywnych, rozszerzonych tekstowych, graficznych, wideo, produktów, lightbox, Gmail i aplikacji mobilnych kierowanych na sieć wyszukiwania, reklamową, Gmail oraz YouTube. Uczestnicy mieli możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami w zakresie grafiki, wideo oraz budowania aplikacji mobilnych.
Michał Paszyn jest kaliszaninem. Ukończył III LO w Kaliszu. Jest absolwentem Wydziału Fizyki oraz Wydziału Matematyki i Informatyki UAM w Poznaniu. Aktualnie jest studentem II roku II stopnia na kierunku Aplikacje Internetu Rzeczy prowadzonego wspólnie przez Uniwersytet im. Adama Mickiewicza oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Zawodowo związany z branżą IT, gdzie stara się wykorzystać umiejętności programistyczne, analityczne oraz marketingowe do tworzenia oraz usprawniania procesów biznesowych w przedsiębiorstwach z różnych branż. To także pasjonat dzielenia się wiedzą.
W ramach tegorocznej edycji konkursu GOMC 2017 kaliszanin był kapitanem zespołu, który został europejskim laureatem w głównej kategorii AdWords Business Awards (TOP1). Kaliszanin odpowiadał za całościową strategię kampanii, kierowanie pracami zespołu oraz przygotowanie kampanii tekstowej i produktowej na sieć wyszukiwania (GSN). W ramach przygotowań do konkursu GOMC pod opieką dra Wojciecha Czarta stworzył dedykowane oprogramowanie wspomagające proces tworzenia i zarządzania masowymi kampaniami tekstowymi AdWords dla e-commerce. W 2016 roku był kapitanem zespołu, który znalazł się w finale (TOP5) konkursu Google Online Marketing Challenge.
Michał Paszyn doświadczenia zdobyte podczas konkursu GOMC przekłada na pracę magisterską pisaną pod kierunkiem opiekuna naukowego dra Wojciecha Czarta, który jednocześnie prowadzi zajęcia w ramach których studenci UAM biorą udział w konkursie Google Online Marketing Challenge z UAM.
Zwycięzcy konkursu: Michał Paszyn (kapitan), Marek Buliński (wice), Damian Koniuszy, Kamila Malanowicz, Kamil Poturalski, Aneta Disterheft wraz z opiekunem wezmą udział w GOMC Europe AdWords Business Winner Summit w europejskiej centrali Google w Dublinie.
Byłeś świadkiem interesującego wydarzenia? Napisz do nas: [email protected]
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?