Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Radosław Janczak przedstawił swój pomysł na aquapark w Kaliszu

Andrzej Kurzyński
Radosław Janczak, nowy prezes spółki Aquapark Kalisz
Radosław Janczak, nowy prezes spółki Aquapark Kalisz Andrzej Kurzyński
Będzie zarabiał miesięcznie 8 tysięcy zł brutto. W zamian miasto stawia przed nim zadanie: stworzenie koncepcji rozwoju i dążenie do samofinansowania spółki Aquapark Kalisz. A jak Radosław Janczak, nowy prezes parku wodnego w Kaliszu chce to osiągnąć?

Utrzymanie parku wodnego w Kaliszu rocznie kosztuje około 7 mln złotych. Tylko 2013 rok przyniósł 3,8 mln złotych straty. Wyniki finansowe za 2014 rok mają zostać przedstawione w najbliższych dniach. Trudno się spodziewać, że nagle sytuacja ulegnie zdecydowanej poprawie. Miasto liczy jednak, że w kolejnych latach będzie dokładać mniej do funkcjonowania parku wodnego. Pomóc ma w tym Radosław Janczak, nowo wybrany prezes spółki, dotychczasowy kierownik działu marketingu kaliskiego aquaparku.

- Jego kandydatura zdobyła najwyższe uznanie członków komisji konkursowej. Rozmowy były długie i trudne, ale zdecydowaliśmy się postawić na człowieka, który przedstawił najbardziej kompleksową wizję postępów i rozwoju spółki. Niemałe znaczenie w podjęciu tej decyzji miał też fakt, że kandydat  pracuje w kaliskim parku wodnym od chwili uruchomienia obiektu, posiada więc doskonałą orientację w jego funkcjonowaniu – podkreśla wiceprezydent Piotr Kościelny.

Radosław Janczak w pierwszej kolejności planuje zbudowanie silnego, ambitnego i bardzo aktywnego działu handlowo-marketingowego. Stawia także na aktywną współpracę z Biurem Promocji Miasta. Nowy prezes chce rozwijać dotychczasowe usługi, które przynoszą wymierne korzyści. Liczy także, że uda się sięgnąć po pieniądze unijne w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, choćby na odnawialne źródła energii, co pozwoliłoby obniżyć koszty działania parku wodnego.

Radosław Janczak ma 42 lata. Jest absolwentem Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Blisko dwadzieścia lat związany jest z aktywnością marketingową i handlową. Ponad dziewięć lat pracował na samodzielnym stanowisku w Kaliszance w dziale marketingu. Jest współodpowiedzialny za ówczesny sukces rynkowy rodziny wafli „Grześki. W 2012 roku rozpoczął pracę w kaliskim aquaparku na stanowisku kierownika działu marketingu i obsługi klienta.

Byłeś świadkiem interesującego wydarzenia? Napisz do nas: [email protected]

Wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!

Kalisz.naszemiasto.pl Dołącz do naszej społeczności na Facebooku!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kalisz.naszemiasto.pl Nasze Miasto