Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Rozmawiamy z dyrektorem Hampton by Hilton Kalisz. Daniel Sobkowiak: "Kalisz może być dumny, że zyskuje taką wspaniałą inwestycję"

Bartłomiej Hypki
Rozmawiamy z dyrektorem Hampton by Hilton Kalisz
Rozmawiamy z dyrektorem Hampton by Hilton Kalisz Antczak Investments
Jeszcze w maju swoje podwoje otworzy najnowszy hotel w mieście. Hampton by Hilton zlokalizowany będzie w rewitalizowanym przez Antczak Investements kompleksie Calisia One. O tym, na co mogą liczyć jego goście rozmawiamy z jego dyrektorem - Danielem Sobkowiakiem.

Do jakiej grupy klientów jest skierowana oferta hotelu zlokalizowanego w Calisia One?

Pod szyldem Hilton znajduje się portfolio aż 17 marek hotelowych. Są wśród nich m.in. Waldorf Astoria, Double Tree by Hilton czy Hilton, a każda z nich ma swój indywidualny charakter. Różnią się między sobą charakterystyką, standardem, lokalizacją i zakresem świadczonych usług. Oferta hoteli Hampton by Hilton skierowana jest właściwie do każdego: zarówno klienta indywidualnego, biznesowego, rodzin, ale również grup zorganizowanych. Hotele tej marki zlokalizowane są głównie w centrach miast i przede wszystkim ten czynnik determinuje kto, kiedy i w jakim celu korzysta z usług hotelu. Wszyscy goście mogą liczyć na wiele bezpłatnych udogodnień, takich jak darmowe WiFi czy gorące śniadanie w cenie, całodobowy sklep z przekąskami czy centrum fitness. Wszystko wsparte stuprocentową gwarancją satysfakcji.

Ile pokoi i w jakim standardzie będzie oferował kaliski Hampton?

Kaliski Hampton posiada 91 pokoi. Są to pokoje typu twin, double, pokoje dla rodzin z dziećmi oraz pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie charakteryzuje wysoki standard wyposażenia jak i użyteczności. Posługując się systemem kategoryzacji hoteli, śmiało mogę powiedzieć, że będą to mocne trzy gwiazdki. Marka Hampton by Hilton oferuje w każdym ze swoich 2600 obiektów na całym świecie podobne warunki i standard, prawda? Wszystko po to, aby klient czuł się jak u siebie. To, co niewątpliwie wyróżnia markę Hampton spośród rodziny Hiltona to pewna filozofia, sposób myślenia i działania którą nazywamy „Hamptonality”. Oznacza ona mniej więcej nieformalną, przyjazną, radosną atmosferę tych obiektów, koncentrację na usłudze i kontakt z gościem. W tym kontekście stwierdzenie, iż gość może się czuć jak u siebie jest jak najbardziej trafne. To, co wyróżnia nasz kaliski obiekt to niewątpliwie architektura. Fasada została zaprojektowana tak, aby przypominać klawiaturę fortepianu. To swoisty hołd oddany miejscu, w którym jesteśmy zlokalizowani.

Oprócz części hotelowej w kompleksie Calisia One nie zabraknie też dodatkowych przestrzeni i wygód. Czego mogą spodziewa się klienci, a także osoby, które zechcą skorzystać z kompleksu?

Oprócz części hotelowej i butikowego biurowca... (...).

Więcej w najnowszym wydaniu "Ziemi Kaliskiej".


Parada z okazji Dnia Zwycięstwa w Moskwie. 13 tys. żołnierzy i ciężki sprzęt wojskowy na Placu Czerwonym

RUPTLY

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kalisz.naszemiasto.pl Nasze Miasto