Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Strażnik miejski – cztery wolne stanowiska

Elżbieta Bielewicz
Andrzej Kurzyński
Trwa nabór na wolne stanowiska pracy w Straży Miejskie w Kaliszu. Potrzebni są – strażnicy miejscy (aplikant ds. rejonowo – patrolowych) i jedna osoba na stanowisko pracownika ds. księgowo – finansowych.

Wymagania niezbędne, związane ze stanowiskiem aplikant ds. rejonowo – patrolowych:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) ukończone 21 lat,
3) korzystanie z pełni praw publicznych,
4) posiadanie co najmniej średniego wykształcenia,
5) nienaganna opinia środowiskowa,
6) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
7) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe ,
8) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
9) znajomość obsługi komputera – znajomość programów Microsoft Office (pakiet biurowy).
10) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

2. Wymagania dodatkowe, związane ze stanowiskiem:

1) znajomość ustawy z dnia 29 sierpnia o strażach gminnych (Dz. U. z 1997r., Nr 123, poz.779 ze zm.),
2) podstawowa znajomość aktów prawnych z zakresu prawa samorządowego, miejscowego, prawa o ruchu drogowym, znajomość zagadnień wynikających z postępowania w sprawach o wykroczenia,
3) dobra znajomość topografii miasta Kalisza,
4) prawo jazdy kat. B,
5) upoważnienie do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi,
6) ukończona szkoła średnia lub wyższa o preferowanych kierunkach:
- bezpieczeństwo, resocjalizacja, pedagogika, ochrona środowiska, administracja, socjologia, dziennikarstwo.

Więcej informacji na stronie: smkalisz.bip.gov.pl/ogloszenia-o-naborze/straznik-miejski-aplikant-ds-rejonowo-patrolowych.html

Predyspozycje osobowościowe:

1) odporność na stres, kreatywność, stanowczość, odpowiedzialność, komunikatywność,
2) samodyscyplina, dynamiczność, pełna dyspozycyjność, kultura osobista,
3) umiejętność pracy w zespole oraz organizowania czasu pracy, zaangażowanie.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Zgodnie z art.10 ust.1 oraz art. 11 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o strażach gminnych (Dz. U .z 1997r. Nr 123, poz.779 ze zm.)

Stanowisko pracy znajduje się w budynku Straży Miejskiej Kalisza przy ul. Krótkiej 5-7, praca w terenie – służba prewencyjna na terenie miasta.

Wymagane dokumenty:

1) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza można pobrać na stronie smkalisz.bip.gov.pl),
2) list motywacyjny,
3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy lub kopie dokumentów potwierdzających wykonywanie działalności o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
5) oświadczenie potwierdzające:
 posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
 brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
 uregulowany stosunek do służby wojskowej,
 obywatelstwo polskie,
6) książeczka wojskowa (kserokopia),
7) prawo jazdy (kserokopia),
8) oświadczenie o stanie zdrowia,
9) zaświadczenie lekarskie (od lekarza medycyny rodzinnej, lekarza internisty lub lekarza medycyny sportowej) stwierdzające: „Zdolny/a do wykonywania ćwiczeń fizycznych”, lub „Zdolny/a do udziału w teście sprawnościowym”.

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.
Komendant Straży Miejskiej Kalisza, zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

Termin składania ofert - do dnia 20.02.2017r.

Aplikacje, które wpłyną do Straży Miejskiej niekompletne lub po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Kontakt wyłącznie z kandydatami, którzy pozytywnie przechodzą kolejne etapy rekrutacji.
Oferty należy składać w Straży Miejskiej Kalisza, ul. Krótka 5-7 (pok.103) w godzinach od 7:30 do14:30

UWAGA!
Ofertę z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „ Nabór na stanowisko strażnika miejskiego Straży Miejskiej Kalisza – ds. rejonowo – patrolowych.”

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (smkalisz.bip.gov.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Straży Miejskiej Kalisza.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm. )”.

Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wielki Piątek u Ewangelików. Opowiada bp Marcin Hintz

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wielkopolskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto