Obecność specjalnie zaprojektowanej reklamy marki Śliwka Nałęczowska na samolocie PLL LOT jest efektem umowy między spółką Colian i narodowym przewoźnikiem oraz nowym etapem wzajemnej współpracy.
Aktualnie, począwszy od 2015 roku, praliny "Śliwka Nałęczowska" są serwowane pasażerom w ramach specjalnego poczęstunku w klasie biznes, podczas rejsów długodystansowych.
- Ponadto są oferowane w salonikach biznesowych LOT-u na warszawskim Lotnisku Chopina. W sklepach "duty free" na lotniskach w całym kraju "Śliwka Nałęczowska" należy do najchętniej kupowanych pralin - czytamy w informacji prasowej informuje Grupy Colian.
Wzór graficzny, wymalowany na kadłubie samolotu, to zwycięski projekt laureatki pierwszej edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska z 2018 roku.
To ważne dla marki wydarzenie będzie szeroko komunikowane w kanałach społecznościowych "Śliwki Nałęczowskiej". Zaplanowano 3 tygodniową akcję informacyjną na Facebooku i Instagramie, w której wykorzystane zostaną m.in. zdjęcia samolotu, wykonane przez spotterów lotniczych. Dla fanów zostanie ogłoszony konkurs ze słodkimi nagrodami.
Cudowne właściwości polskiego octu jabłkowego
Dzień Dobry TVN
Białystok. Piłkarze Jagiellonii odbierają złote medale
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?