Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Urząd Miejski w Kaliszu ujawnił umowy za sierpień [SPRAWDŹ]

Andrzej Kurzyński
Urząd Miejski w Kaliszu ujawnił umowy za sierpień
Urząd Miejski w Kaliszu ujawnił umowy za sierpień Andrzej Kurzyński
Urząd Miejski w Kaliszu ujawnił umowy za sierpień. Na co samorząd miasta wydał ponad 2 miliony złotych?

Zestawienie umów zawartych w miesiącu sierpniu 2015 roku w Urzędzie Miejskim w Kaliszu zawiera 134 pozycje. Najwyższa z nich opiewa na 504 890 złotych. Tyle miasto wyda na dostawę i montaż 40 nowych wiat przystankowych.

400 000 złotych miasto przekazało na udział w rozgrywkach I ligi piłki ręcznej mężczyzn oraz II ligi piłki siatkowej mężczyzn i kobiet. Blisko 400 000 złotych kosztowała modernizacja boiska Szkoły Podstawowej nr 6 przy ulicy Chełmskiej. 125 000 złotych trafiło na konto Kaliskiego Klubu Sportowego w ramach umowy "Promocja Miasta Kalisza podczas udziału zespołu seniorów w rozgrywkach III ligi na rundę jesienną sezonu 2015/2016".

106 500 złotych miasto wydało na organizację 9. Festiwalu "Gramy nad Prosną". Na ponad 47 000 złotych opiewa umowa z KKS-em na "szkolenie sportowe dzieci i młodzieży w pływaniu". Blisko 22 000 złotych wydało miasto na zapewnienie prądu z wykorzystaniem agregatów prądotwórczych podczas Street Food Polska Festiwal.

Urząd Miejski w Kaliszu zakupił także 500 sztuk płyt dvd z filmem "Ukryte gniazdo dynastii" autorstwa Zdzisława Cozaca za kwotę 14 tysięcy złotych.

12 000 złotych kosztowało "usługi promocyjno-reklamowe Miasta Kalisza podczas kaliskiej i diecezjalnej pieszej pielgrzymki na Jasną Górę". Przy tej okazji sprawdziliśmy na co konkretnie. Jak poinformował nas ratusz, promocja Kalisza podczas pielgrzymki obejmowała: "umieszczenie herbu Miasta Kalisza na plakatach zapraszających do uczestnictwa w pielgrzymce, umieszczenie napisu Kaliska Piesza Pielgrzymka na plakietkach pielgrzymkowych oraz koszulkach uczestników pielgrzymki informujących, że jest to pielgrzymka kaliska, umieszczenie herbu Miasta Kalisza na transparentach podczas całej trasy pielgrzymki, umieszczenie linku do strony internetowej Miasta Kalisza (www.kalisz.pl) oraz herbu Kalisza na stronie internetowej pielgrzymki (pielgrzymka-kaliska.pl), dystrybucję materiałów promocyjnych Miasta Kalisza podczas wszelkich spotkań kaliskich pielgrzymów z osobami z kraju, m.in. z dyrekcją szkół podstawowych, gimnazjalnych i licealnych, dystrybucja materiałów promocyjnych Miasta Kalisza w językach obcych – angielskim i niemieckim na Jasnej Górze wśród pielgrzymów z zagranicy, transmisja najważniejszych wydarzeń pielgrzymkowych, m.in. w telewizji internetowej Ostrów-Kalisz ok24.tv, radiu Rodzina, czasopiśmie diecezjalnym „Opiekun”.

7 143 złotych kosztowało wykonanie dzieła polegającego na "modyfikacji (liftingu) herbu Miasta Kalisza". Próbowaliśmy ustalić na czym konkretnie polegał lifting. Z ratusza otrzymaliśmy enigmatyczną odpowiedź: "W tym momencie nie możemy powiedzieć, na czym będzie polegała modyfikacja, ponieważ prace dopiero są w toku. Natomiast mają one na celu unormowanie heraldyczno-prawne herbu, jako znaku i są prowadzone w związku z opracowywaniem nowego Statutu Miasta Kalisza".

**

Kalisz.naszemiasto.pl Dołącz do naszej społeczności na Facebooku!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kalisz.naszemiasto.pl Nasze Miasto