Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Autostrada Wielkopolska: Modelki o bezpieczeństwie na drodze [WIDEO]

KQ
Autostrada Wielkopolska: Modelki o bezpieczeństwie na drodze
Autostrada Wielkopolska: Modelki o bezpieczeństwie na drodze Marlena Bielińska
Autostrada Wielkopolska ruszyła z kampanią społeczno-edukacyjną pod hasłem „A2, że bezpiecznie. Postaw na odBLASK!”. Akcja ma bardzo nowoczesny i niestandardowy charakter. Zaskakująca formuła projektu adresowana jest głównie do ludzi młodych. Do akcji zaproszono znane nazwiska ze świata mody.

Celem działań jest budowanie świadomości w zakresie zachowania bezpieczeństwa na drogach. Kampanię Autostrady Wielkopolskiej wspiera Komenda Miejskiej Policji w Poznaniu.

Hasło kampanii „A2, że bezpiecznie. Postaw na odBLASK!“ nawiązuje bezpośrednio do odblaskowej kamizelki bezpieczeństwa.

Autostrada Wielkopolska - czytaj więcej

- W Polsce posiadanie kamizelki odblaskowej w samochodzie nie jest prawnie wymagane, jednak jej brak może być tragiczny w skutkach. Po zmroku pieszy bez elementów odblaskowych jest widoczny dla kierowcy z odległości zaledwie 20 - 30 m. Użycie kamizelki odblaskowej zwiększa tę odległość do co najmniej 150 metrów. Tym samym elementy odblaskowe aż 7 krotnie zmniejszają ryzyko wypadku! - informuje Józef Klimczewski, naczelnik Wydziału Ruchu Drogowego Policji w Poznaniu.

Autostrada Wielkopolska zorganizowała sesję zdjęciową z udziałem założycielek marki RISK made in warsaw Klary Kowtun i Antoniny Sameckiej oraz stylistki, redaktor naczelnej portalu ROstyle&life.com, Różeny Opalińskiej. Jako młode, aktywne zawodowo osoby z dużą intensywnością uczestniczą w ruchu drogowym. Podróżując głównie samochodem, wiedzą jak istotna jest wspólna dbałość o zachowanie zasad bezpieczeństwa na drodze.

Efektem współpracy jest m.in. seria zdjęć z kamizelką odblaskową w roli głównej. Sesję poprzedza materiał wideo, który prezentuje kulisy jej powstawania oraz krótkie rozmowy z osobami zaangażowanymi w projekt.

- Kamizelka odblaskowa posiada od lat niezmienny fason, a pomimo to ciągle jest modna. Sekret jej ponadczasowości to fakt, że właśnie ona potrafi ratować życie! Zdecydowaliśmy się na akcję w niestandardowej formie i nieco z przymrużeniem oka, angażując znane osoby ze świata mody, by trafić przede wszystkim do młodych kierowców. Jak pokazują policyjne statystyki to właśnie młodzi ludzie są najczęstszymi sprawcami wypadków drogowych. Mam nadzieję, że ten niekonwencjonalny charakter akcji przekona wielu do noszenia odblasków w sytuacjach tego wymagających – komentuje Zofia Kwiatkowska, rzecznik prasowy spółki Autostrada Wielkopolska.

- Sama jestem kierowcą i wiem jak ważna jest wzajemna dbałość o bezpieczeństwo na polskich drogach. Poza pomarańczowym, żółty to jedyny kolor na świecie, który ratuje życie. Udział w akcji był dla nas oczywisty – przekonuje Różena Opalińska, stylistka, redaktor naczelna ROstyle&life.com.

Akcja prowadzona będzie do końca listopada.

Skomentuj:

Autostrada Wielkopolska: Modelki o bezpieczeństwie na drodze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto