Nationale-Nederlanden wraz z partnerami – Fundacją Onkologiczną Alivia, Polskimi Amazonkami Ruchem Społecznym oraz Movember Polska, chcą przypomnieć mieszkańcom Kalisza o zdrowych nawykach, umożliwiając im skorzystanie z bezpłatnej konsultacji specjalistów.
- Z naszych badań wynika, że ponad połowa Polaków ma w swoim otoczeniu osobę chorującą na nowotwór. Mimo to wciąż wiele osób zaniedbuje swoje zdrowie – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden. – Chcemy zachęcić Polaków do regularnego badania się, dlatego po raz drugi ruszamy w drogę z naszym Medbusem. Zeszłoroczna edycja akcji, która odbyła się na północy Polski, spotkała się z dużym uznaniem. Łącznie przebadano prawie 1000 osób. Mamy nadzieję, że podobnie będzie teraz.
W tym roku akcja odbędzie się w południowo-zachodniej Polsce. W specjalnie przygotowanym Medbusie zostaną ulokowane cztery gabinety, w których będzie można skorzystać z wizyty u dermatologa, a także wykonać USG tarczycy, piersi bądź jąder. Tuż obok stanie strefa pacjenta Nationale-Nederlanden, w której będzie można także porozmawiać z ekspertami o profilaktyce finansowej. Liczba miejsc na badania jest ograniczona, dlatego warto przyjść na miejsce i zapisać się na badania już od pierwszej godziny trwania akcji. Decyduje kolejność zgłoszeń.
- Początek wakacji to dobry moment na zajęcie się sprawami, na które nie mamy na co dzień czasu. Zdrowie nie może być na końcu listy naszych priorytetów – mówi Agata Polińska, prezes Fundacji Onkologicznej Alivia. – Regularne badania zapewnią nam spokój, mogą również zagwarantować szybkie wykrycie choroby, a przez to większą szansę na pełne wyleczenie. Z własnego doświadczenia wiem, jak ważne jest zdiagnozowanie nowotworu we wczesnym stadium, zanim pojawią się widoczne objawy. Dlatego zachęcam wszystkich do przyjścia i skorzystania z bezpłatnych badań.
Medbusom towarzyszyć będzie kampania informacyjno-edukacyjna pod hasłem „Nie szukaj wymówek. Potwierdź swoje zdrowie”. Agnieszka Szuścik, ambasadorka akcji, w serii filmów i zdjęć będzie zachęcać Polaków do regularnych badań profilaktycznych. Jak się okazuje, codzienne aktywności, takie jak praca czy obowiązki domowe, są najczęstszą wymówką Polaków w dbaniu o swoje zdrowie, dlatego w mediach społecznościowych akcji towarzyszyć będzie hasztag #ZdrowaWymówka.
O czym pamiętać, by pieczenie było jedynie przyjemnością?
Agencja TVN
Te produkty powodują cukrzycę u Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?