Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Colian rozszerza współpracę z PLL LOT. Oranżada Hellena trafi na pokłady samolotów

Andrzej Kurzyński
materiały prasowe
Już nie tylko produkowane w Kaliszu wafelki Grześki, ale także czekoladki z miętą Elizabeth Shaw oraz oranżada Hellena z podkaliskiego Opatówka będą serwowane pasażerom Polskich Linii Lotniczych LOT w związku rozszerzeniem współpracy polskiego przewoźnika z polską grupą kapitałową Colian.

Biuro Produktu Polskich Linii Lotniczych LOT pracując nad udoskonaleniem oferty, od kilku miesięcy prowadziło proces wyboru dostawcy słodkich przekąsek. Zwycięska firma Colian zaproponowała bogaty wachlarz produktów, które LOT oferuje teraz swoim pasażerom.

- LOT jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych polskich marek. To nie tylko powód do dumy, ale i zobowiązanie wobec pasażerów, by każdego dnia pracować nad wzmocnieniem oferty połączeń i produktu pokładowego. Z firmą Colian współpracujemy od 2015 roku, kiedy to na pokłady naszych nowoczesnych Boeingów 787 Dreamliner, w ramach specjalnego poczęstunku w klasie biznes w rejsach długodystansowych wprowadziliśmy m.in. Śliwkę Nałęczowską i Krówki Mleczne Solidarności, które przypadły pasażerom do gustu. Cenimy sobie bardzo tę współpracę. Cieszę się, że w wyniku rozstrzygniętego przetargu możemy ją teraz rozszerzyć o gamę nowych produktów - mówi Michał Fijoł, członek zarządu ds. handlowych w Polskich Liniach Lotniczych LOT.

Na pokłady polskiego przewoźnika trafiły następujące produkty firmy Colian: Śliwka Nałęczowska, Krówki Mleczne Solidarność, czekoladki Lily O’Brien’s oraz Mint Elizabeth Shaw, a także Oranżada Hellena. W salonach biznesowych LOT-u - „Polonez” i „Mazurek” na warszawskim Lotnisku im. F. Chopina oferowane są pasażerom Śliwka Nałęczowska i Krówki Mleczne Solidarność, a niebawem pojawią się też wafelki Grześki i czekoladki z miętą Elizabeth Shaw.

Od 1 maja bieżącego roku pasażerom LOT-u w klasie ekonomicznej w rejsach zagranicznych oraz w rejsach krajowych serwowana jest nowa słodka przekąska – wafelki Grześki. Produkt firmy Colian jest jednym z najpopularniejszych i najchętniej kupowanych wafelków w Polsce. Jego receptura nawiązuje do polskich tradycji cukierniczych. Goplana Grześki stopniowo zastępują na pokładach dotychczas oferowane wafelki.

- Współpraca z LOT-em ma dla nas znaczenie zarówno biznesowe, jak i wizerunkowe. Colian to silna polska grupa kapitałowa o globalnym zasięgu. Cieszy fakt, że nasza oferta na etapie przetargu okazała się najbardziej atrakcyjna. To potwierdza pozycję Colian, jako rzetelnego i konkurencyjnego partnera w relacjach biznesowych. Jestem przekonany, że obecność wafelków Grześki oraz Śliwki Nałęczowskiej na pokładach samolotów oraz w strefach biznesowych na warszawskim lotnisku umili pasażerom każdą podróż. Kooperacja z LOT-em dosłownie uskrzydla nasze marki! A widok samolotów oznakowanych graficznie wizerunkiem naszych marek sprawia nam wielką radość – mówi Jan Kolański, prezes zarządu Colian sp. z o.o.

Wprowadzenie na pokłady nowych produktów to tylko jeden z elementów współpracy LOT-u z firmą Colian. Wkrótce na kadłubach trzech samolotów typu Embraer należących do Polskich Linii Lotniczych LOT pojawią się specjalnie zaprojektowane reklamy flagowych produktów Colian – Śliwki Nałęczowskiej i Grześków. Dwa z nich zostaną oznaczone jeszcze w tym roku, trzeci w 2020 roku.

Świętujące w tym roku 90-lecie powstania Polskie Linie Lotnicze LOT od początku istnienia są ambasadorem Polski na całym świecie. W misję przewoźnika wpisana jest promocja Polski jako gościnnego, nowoczesnego i atrakcyjnego kraju. Na pokładach LOT-u pasażerom serwowane są popularne polskie przekąski i woda mineralna polskiej marki, a dodatkowo pasażerowie LOT Business Class w rejsach długodystansowych mogą skosztować wina pochodzącego z uznanej polskiej winnicy.

W 2018 roku LOT przewiózł prawie 9 mln pasażerów, o dwa miliony więcej niż rok wcześniej. LOT rocznie zapewnia komfortową podróż w ramach 111 połączeń na świecie. W ofercie są bezpośrednie rejsy długodystansowe do portów w: Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii, Korei Południowej, Singapurze, Indiach i na Sri Lance. Polski przewoźnik konsekwentnie zwiększa częstotliwość i udoskonala ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Polski przewoźnik w 2019 r. obchodzi 90. rocznicę powstania. LOT jest jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.

Colian, to prężnie działająca polska grupa kapitałowa, w skład której wchodzą: Colian Holding SA (wcześniej Colian SA) wchodzą m.in. spółki: Colian sp. z o.o. (wcześniej Jutrzenka Colian) i Colian Logistic sp. z o.o. Colian funkcjonuje w obrębie trzech dywizji biznesowych: słodyczy, kulinariów (przypraw, bakalii) i napojów. Na jej portfolio składają się znane, lubiane marki: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Familijne, Jeżyki, Akuku!, Appetita, Siesta oraz Hellena. Marki te nieustannie umacniają swoją pozycją na rynku, z sukcesem zdobywając wysokie pozycje w poszczególnych kategoriach. Colian konsekwentnie realizuje ekspansję na rynki zagraniczne. Do Grupy Colian należą Elizabeth Shaw oraz Lily O’Brien’s - dostawcy luksusowych wyrobów czekoladowych z siedzibami w Wielkiej Brytanii i Irlandii.


Widzisz wypadek? Coś cię zaniepokoiło? Chcesz się czymś pochwalić?

Pisz do nas na: [email protected]
lub zostaw nam wiadomość na facebooku

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kalisz.naszemiasto.pl Nasze Miasto