Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Impreza charytatywna w WORD. Gwiazdy wsiadły za kółko, żeby pomóc szpitalowi w Kaliszu

Ewelina Samulak-Andrzejczak
Ewelina Samulak-Andrzejczak
Wiele atrakcji czekało na kaliszan w niedzielne popołudnie na terenie WORD w Kaliszu. Główną atrakcją Charity Ride With the Stars był turniej gwiazd. Za kółkiem zasiedli Artur Barciś, Piotr Świerczewski i Kuba Bielak, który współzałożył Akademię Bezpiecznej Jazdy w Warszawie.

Symulatory dachowania i zderzenia, jazda na trollejach, płycie poślizgowej, darmowe badania cukru i BMI, turniej gwiazd, znakowanie hulajnóg i rowerów, Food truck Podano, zabawy i dmuchańce dla dzieci od Kidsclubpark Kalisz i Volvo Car Kalisz, a także premiera monety 40 milionów serc, pokazy pomocy przedmedycznej i pokaz ratowania wypadkowego z udziałem straży pożarnej i kaliskiego szpitala. Na terenie kaliskiego WORD-u na kaliszan czekało mnóstwo atrakcji. Wszystko po to, aby dzięki sprzedaży monet i cegiełek wesprzeć kaliski szpital w dobie koronawirusa.

- Jesteśmy najbezpieczniejszym szpitalem pod względem koronawirusa w okolicy. Mamy łóżka izolacyjne, pacjenci przyjmowani do szpitala mają pobierane wymazy. Mamy zachowany reżim sanitarny, a to bardzo dużo kosztuje. W związku z tym każda złotówka zebrana podczas tej imprezy charytatywnej trafi w tym przypadku na odział intensywnej terapii i patologii noworodka przy ul. Toruńskiej jest bardzo ważna, ponieważ oddział położnictwa i noworodków pracuje za każdym razem tak jakby pacjentka miała dodatni wynik koronawirusa – mówi Radosław Kołaciński, dyrektor kaliskiego szpitala.

W ramach turnieju gwiazd na torze kaliskiego WORDU w dwóch konkurencjach rywalizowali Artur Barciś i Piotr Świerczewski.
- Mimo niepogody, wielu imprez w mieście i zablokowaniem dojazdu do nas, można spokojnie powiedzieć, że się udało. Dzięki gościom imprezy przekażemy dla Szpitala w Kaliszu łącznie (w gotówce i w środkach ochrony) równowartość 4552 zł. Ale to nie koniec, nadal sprzedajemy monety o nominale 40 milionów serc w cenie 10 zł plus koszty wysyłki, można zamawiać je emailem: [email protected] - podsumowuje akcję Krzysztof Gorzkiewicz, szef fundacji Pomaganie jest trendy.

40 milionów serc to nowa inicjatywa fundacji, która miała premierę podczas niedzielnej imprezy.

- Taki wybraliśmy nominał, ponieważ w przybliżeniu w Polsce jest nas 40 milionów. Na awersie jest noworodek, bo właśnie dla wcześniaków ta akcja jest skierowana. Pieniądze ze sprzedaży zasilą oddziały noworodkowe w Kaliszu, ale też w całej Polsce. Nasza fundacja nie zbiera pieniędzy do puszki tylko zawsze coś sprzedajemy - wyjaśnia Krzysztof Gorzkiewicz.

Organizatorami imprezy byli Fundacja Pomaganie jest trendy, Fundacja PZU, Fundacja Omnes Simul i WORD Kalisz.

ZOBACZ TAKŻE:

Calisia Triathlon 2020

Calisia Triathlon 2020. Tak było na starcie, w wodzie i na t...

Calisia Triathlon 2020

Calisia Triathlon 2020. Tak było na mecie. DUŻO ZDJĘĆ


Obserwuj nas także na Google News

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kalisz.naszemiasto.pl Nasze Miasto