Program „Kaliska Karta Mieszkańca” adresowany jest do wszystkich mieszkańców Miasta Kalisza, rozliczających się z podatku dochodowego od osób fizycznych w I Urzędzie Skarbowym w Kaliszu, bez względu na to, czy osiągają dochód czy nie. Równocześnie funkcjonuje także Kaliska Karta Senior oraz Kaliska Karta Rodzina 3+.
Miasto Kalisz pozyskało do tej pory 76 partnerów, którzy oferują zniżki dla posiadaczy kaliskich kart. Użytkownik, który chce skorzystać z ulg, zobowiązany jest do jej okazania.
Jak założyć Kaliską Kartę Mieszkańca?
- Wniosek o wydanie Karty można otrzymać i złożyć w punkcie obsługi klienta Kaliskich Linii Autobusowych w Kaliszu, ul. Podmiejska 2a (Dworzec Autobusowy), w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Kalisza ul. Kościuszki 1a oraz pobrać z załącznika na stronie www.kalisz.pl – informuje Magdalena Furmaniak z Kancelarii Prezydenta Kalisza.
Tylko w tym roku zostało wydanych 1184 Kaliskich Kart Mieszkańca, które aktywne są na czas określony. Termin ważności upływa 30 września roku następującego po kolejnym roku podatkowym. Warto pamiętać zatem o ponownej aktywacji karty.
Karta wydawana jest bezpłatnie, jedynie w przypadku wydania duplikatu karty pobiera się opłatę w wysokości 15 zł. Kaliska Karta Mieszkańca wydawana jest w punkcie obsługi klienta Kaliskich Linii Autobusowych w Kaliszu, przy ul. Podmiejska 2a (Dworzec Autobusowy) w godzinach pracy punktu. Wnioskodawca otrzyma kartę w ciągu 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku, którą należy odebrać osobiście i pokwitować jej odbiór.
Więcej szczegółowych informacji TUTAJ
Złożenie wniosku elektronicznie: TUTAJ
ZOBACZ TAKŻE:
Polub nas na FB
Obserwuj nas także na Google News
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?