Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kaliskie walentynki. Za co kaliszanie kochają Kalisz? WIDEO

Ewelina Samulak-Andrzejczak
Ewelina Samulak-Andrzejczak
Andrzej Kurzyński
Kalisz w sercu - to nowa akcja promocyjna miasta. W poniedziałek w mediach społecznościowych Miasta Kalisza rozpoczęła się emisja filmów, w których kaliszanie oraz przyjaciele naszego miasta – z Polski i z zagranicy - mówią, za co kochają Kalisz. Kaliskie walentynki potrwają cały miesiąc.

„Za dwa teatry – jeden stojącu na placu Bogusławskiego, a ten drugi w zupełnie czarowny, fascynujący sposób odbity w lustrze Prosny”, „za świetne parki i deptaki”, „za wrażliwość Adama Asnyka, za dojrzałość Marii Dąbrowskiej i za pasję Stefana Szolca Rogozińskiego”, „za to, że jest miastem przyjaznym innym ludziom” i „za piękny Park Miejski” - między innymi za to kochają Kalisz jego mieszkańcy, którzy zostali zaproszeni do udziału w „kaliskich walentynkach”.

Znani i lubiani o tym za co kochają Kalisz

W pierwszym, bardzo krótkim filmie, zamieszczonym na Facebooku na fanpage'u Kalisz. Dopisz swoją historię występuje między innymi Ewelina Brodnicka, Dariusz Dymalski, Julia Szczurowska Antonina Łuszczykiewicz, Paweł Kołeczko, Anna Kubiak, Elżbieta Dominiak i Michał Jarnecki, ale do projektu zaproszono znacznie więcej osób.

Do udziału w projekcie zaprosiliśmy osoby znane, cenione, których działalność ma wpływ na życie artystyczne, naukowe, społeczne naszego miasta: artystów wielu dziedzin, sportowców, rzemieślników, przedstawicieli świata nauki oraz biznesu, lekarzy, działaczy społecznych, blogerów, liderów grup nieformalnych. Nasi rozmówcy opowiadają przed kamerą o swoich związkach z Kaliszem. Filmy będą emitowane codziennie w mediach społecznościowych miasta. Każdego dnia inna wypowiedź, inne spojrzenie na Kalisz

– informuje Iwona Cieślak, kierowniczka Referatu Komunikacji Społecznej, Promocji i Współpracy z Miastami Partnerskimi UM w Kaliszu.

Projekt zostanie wkrótce poszerzony: kilka wypowiedzi pojawi się na billboardach. Miejskie upominki z logo i hasłem akcji 14 lutego trafią do kaliszan.

Projekt #KaliszwSercu ma promować Kalisz, pokazać jego potencjał, a także budować poczucie wspólnoty mieszkańców w trudnym czasie pandemii i izolacji społecznej.

ZOBACZ TAKŻE:

Kalisz. Zdjęcia z drona

Kalisz z lotu ptaka. Zobacz zdjęcia miasta wykonane za pomoc...


Widzisz wypadek? Coś cię zaniepokoiło? Chcesz się czymś pochwalić?

Pisz do nas na: [email protected]
lub zostaw nam wiadomość na facebooku

Obserwuj nas także na Google News

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kalisz.naszemiasto.pl Nasze Miasto