Operator razem z firmą Kraft przygotował akcję promocyjną najnowszej czekolady Milka Caramel. Wszystko dzięki interaktywnym możliwościom telewizji cyfrowej.
- Każdy abonent cyfrowej telewizji Multimedia Polska, który w lutym podczas trwania reklamy telewizyjnej Milka Caramel wciśnie czerwony przycisk na pilocie dekodera, otrzyma nową czekoladę wraz z comiesięcznym rachunkiem od Multimedia Polska - tłumaczy Piotr Osiak, specjalista ds. promocji Multimedia Polska.
Interaktywna reklama bazuje na usłudze telewizji interaktywnej Vision+, która dostępna jest w sieci Multimedia Polska. Vision+ pozwala na robienie zakupów, branie udziału w konkursach, sondach, głosowanie w plebiscytach. Przy wykorzystaniu tej usług Multimedia sprzedają już swoim abonentom ubezpieczenia na mieszkanie.
Wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?