Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kaliszanin wśród zwycięzców Google Online Marketing Challenge 2017

Andrzej Kurzyński
Kaliszanin wśród zwycięzców Google Online Marketing Challenge 2017
Kaliszanin wśród zwycięzców Google Online Marketing Challenge 2017 UAM W Poznaniu
Kaliszanin Michał Paszyn kierował jednym z trzech zespołów studentów UAM w Poznaniu, które triumfowały w tegorocznej edycji jednego z największych i najbardziej prestiżowych konkursów środowiska akademickiego Google Online Marketing Challenge (GOMC).

Ze względu na znaczny wzrost wymagań w porównaniu do poprzednich edycji konkursu, sukces odniesiony w tym roku był szczególnie wyjątkowy. W poprzednich latach studenci byli oceniani ze względu na efektywność wykorzystania jedynie reklam tekstowych. W GOMC 2017 natomiast, byli oceniani pod kątem wykorzystania prawie pełnej funkcjonalności platformy AdWords m.in. przygotowania i optymalizacji reklam responsywnych, rozszerzonych tekstowych, graficznych, wideo, produktów, lightbox, Gmail i aplikacji mobilnych kierowanych na sieć wyszukiwania, reklamową, Gmail oraz YouTube. Uczestnicy mieli możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami w zakresie grafiki, wideo oraz budowania aplikacji mobilnych.

Michał Paszyn jest kaliszaninem. Ukończył III LO w Kaliszu. Jest absolwentem Wydziału Fizyki oraz Wydziału Matematyki i Informatyki UAM w Poznaniu. Aktualnie jest studentem II roku II stopnia na kierunku Aplikacje Internetu Rzeczy prowadzonego wspólnie przez Uniwersytet im. Adama Mickiewicza oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Zawodowo związany z branżą IT, gdzie stara się wykorzystać umiejętności programistyczne, analityczne oraz marketingowe do tworzenia oraz usprawniania procesów biznesowych w przedsiębiorstwach z różnych branż. To także pasjonat dzielenia się wiedzą.

W ramach tegorocznej edycji konkursu GOMC 2017 kaliszanin był kapitanem zespołu, który został europejskim laureatem w głównej kategorii AdWords Business Awards (TOP1). Kaliszanin odpowiadał za całościową strategię kampanii, kierowanie pracami zespołu oraz przygotowanie kampanii tekstowej i produktowej na sieć wyszukiwania (GSN). W ramach przygotowań do konkursu GOMC pod opieką dra Wojciecha Czarta stworzył dedykowane oprogramowanie wspomagające proces tworzenia i zarządzania masowymi kampaniami tekstowymi AdWords dla e-commerce. W 2016 roku był kapitanem zespołu, który znalazł się w finale (TOP5) konkursu Google Online Marketing Challenge.

Michał Paszyn doświadczenia zdobyte podczas konkursu GOMC przekłada na pracę magisterską pisaną pod kierunkiem opiekuna naukowego dra Wojciecha Czarta, który jednocześnie prowadzi zajęcia w ramach których studenci UAM biorą udział w konkursie Google Online Marketing Challenge z UAM.

Zwycięzcy konkursu: Michał Paszyn (kapitan), Marek Buliński (wice), Damian Koniuszy, Kamila Malanowicz, Kamil Poturalski, Aneta Disterheft wraz z opiekunem wezmą udział w GOMC Europe AdWords Business Winner Summit w europejskiej centrali Google w Dublinie.

Byłeś świadkiem interesującego wydarzenia? Napisz do nas: [email protected]

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kalisz.naszemiasto.pl Nasze Miasto