Kanały Polsatu znikają z oferty sieci Multimedia Polska

Andrzej Kurzyński
Andrzej Kurzyński
Pixabay
Kanały Polsatu znikają z oferty sieci Multimedia Polska. Szczególnie rozczarowani będą kibice sportu. Operator kablowy tłumaczy, że wszystko ze względu na bardzo dużą podwyżkę opłat żądaną przez Telewizję Polsat sp. z o.o. Abonenci już są informowani o zmianach w ofercie programowej.

Operator kablowy rozesłał do swoich abonentów komunikat, w którym informuje, że z dniem 31 grudnia 2020 roku wygasa zawarta przez Multimedia Polska umowa z nadawcą programów telewizyjnych, Telewizją Polsat Sp. z o.o.

- Pomimo dołożenia wielu starań nie udało nam się przedłużyć tej umowy na kolejny okres, ze względu na bardzo dużą podwyżkę opłat żądaną przez Telewizję Polsat sp. z o.o., której ciężaru nie jesteśmy w stanie udźwignąć. W związku z tym będziemy zmuszeni do zaprzestania dostarczania Państwu programów objętych w/w umową - informuje Multimedia Polska.

Z tego powodu, na podstawie §3 ust. 241 Regulaminu świadczenia usługi radia i telewizji kablowej przez Multimedia Polska, z dniem 1 stycznia 2021 roku, w ofercie usług w zakresie podstawowych pakietów programowych telewizji kablowej świadczonej w sposób cyfrowy nastąpi zmiana, polegająca na wycofaniu z oferty objętej gwarancją Operatora i zaprzestaniu dostarczania jako gwarantowanych następujących programów: Polsat 2, Polsat News HD, Polsat Café HD, Polsat Play HD, Disco Polo Music, Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD, Polsat Film HD.

Abonenci, którzy nie akceptują tych zmian warunków umowy, mają prawo do złożenia wypowiedzenia. Oświadczenie o rozwiązaniu Umowy abonenckiej powinno być dostarczone do Multimedia Polska nie później niż do 31 grudnia 2020 r. W takim przypadku rozwiązanie umowy nastąpi z dniem wejścia powyższych zmian w życie, tj.
z dniem 31 grudnia 2020 r. W przypadku rozwiązania umowy z uwagi na brak akceptacji powyższych zmian warunków umowy, Dostawcy Usług nie przysługuje zwrot ulgi przyznanej Abonentowi.

Wypowiedzenie powinno zostać złożone na piśmie lub w formie dokumentowej na Infolinii Multimedia (rejestrowana rozmowa telefoniczna). Pismo składane przez Abonenta powinno zostać przesłane na adres siedziby Dostawcy Usług (ul. T. Wendy 7/9, 81-341 Gdynia) lub złożone w Biurze Obsługi Klienta Operatora.

- Jednocześnie informujemy, że podjęliśmy starania, by zastąpić programy wycofane z oferty objętej gwarancją innymi, o możliwie podobnym charakterze. Poinformujemy Państwa do dnia 20 grudnia 2020 roku o takich nowych programach wprowadzanych do naszej oferty - czytamy w komunikacie Multimedia Polska.

Spółka jednocześnie informuje, że prowadzi z Telewizją Polsat rozmowy w celu przedłużenia praw do dostarczania choćby części oferowanych przez tego nadawcę programów, które znajdują się aktualnie w wykazie programów gwarantowanych i cieszą się najwyższą oglądalnością.

ZOBACZ TAKŻE:

Kalisz sprzed lat. Tak wyglądało miasto jeszcze nie tak dawn...

Co nas denerwuje w Kaliszu? Oto 8 rzeczy, które najbardziej ...


Widzisz wypadek? Coś cię zaniepokoiło? Chcesz się czymś pochwalić?

Pisz do nas na: kalisz@naszemiasto.pl
lub zostaw nam wiadomość na facebooku

Obserwuj nas także na Google News

Kolno wolne od koronawirusa

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie