Dzieci mogły przymierzyć strój strażaka, zobaczyć sprzęt i urządzenia ratownicze, a także posłuchać o zawodzie strażaka. Natomiast ich rodzice zapoznali się z podstawowymi zasadami bezpieczeństwa, mieli szansę nauczyć się udzielać pierwszej pomocy.
- W związku z rozpoczynającym się sezonem grzewczym, przeprowadzono liczne konkursy wiedzy, w których jedną z wielu nagród były optyczne czujki dymu. Uczestnicy akcji mogli zapoznać się z zasadami udzielania pierwszej pomocy oraz skorzystać z wielu atrakcji przeznaczonych dla dzieci i młodzieży – mówi st. kpt. Tomasz Polak z Komendy Miejskiej PSP w Kaliszu.
Prowadzona kampania była również okazją do oddawania głosów na strażackie projekty, zgłoszone do realizacji w ramach „Budżetu Obywatelskiego Miasta Kalisza 2018”.
B. Arłukowicz o sieci szpitali: To powrót do pełnej komuny, czysty PRL
Źródło: TVN24/x-news.pl
Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?