Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Lubelskie: Nowe bilboardy naszego województwa staną w miastach w Polsce

Łukasz MM-kowicz
Łukasz MM-kowicz
Wojciech Nieśpiałowski
Nowe billboardy będą promować nasze województwo w dużych miastach. Dzisiaj pokazano jak będą wyglądać.

– W tym roku stawiamy na ukazanie tego, że Lubelskie to miejsce, gdzie jest czyste powietrze, mamy ogromną liczbę jezior i najwięcej gospodarstw ekologicznych w kraju – mówi Krzysztof Grabczuk, członek zarządu województwa.

W tegorocznej kampanii promocyjnej przygotowano trzy billboardy. Na pierwszym widzimy mężczyznę pływającego w jeziorze, na drugim dzieci jedzą świeże truskawki, trzeci – to grupa znajomych w samochodzie na tle letniego krajobrazu pól.

– To kampania "Lubelskie. Smakuj życie!” – wyjaśnia Piotr Franaszek, dyrektor Departamentu Promocji Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie. – Chcemy pokazać, że mamy ofertę zarówno dla turystów jak i biznesmenów, mamy bardzo dużo wsi tematycznych, czy produktów regionalnych.

890 billboardów stanie w największych miastach Polski, min. w Krakowie, Warszawie, Łodzi, czy Trójmieście. – Większe pojawią się w centrach miast, mniejsze na peryferiach, w tym momencie zaczęło się już ich rozlepianie – zaznacza Krzysztof Komorski, z departamentu promocji.

Poza tym woj. lubelskie pojawi się w kilku odcinkach nowego serialu Telewizji Polskiej pt. "Pogodni”. – To będą krótkie, 3 – 4 minutowe odcinki, jeden jest już gotowy, kręcono go w Kazimierzu Dolnym, serial będzie emitowany zarówno w TVP1, TVP2, jak i TVP Info – opowiada Franaszek. Równocześnie z emisją serialu w telewizji pojawią się krótkie reklamówki regiony, które będą trwały 8 sekund i nawiążą do billboardów.

Jesienią Lubelskie ma się promować za pomocą swoich produktów regionalnych, min. cebularza. – Smaki Lubelszczyzny pojawią się w całej Polsce – dodaje. Franaszek zapowiada, że na przełomie roku region pojawi się w jednym z popularnych seriali Telewizji Polskiej. – Rozmawialiśmy m.in. z producentami "Rancza” i "Barw szczęścia” – wyjaśnia.

Kampania billboardowa i reklamówki w telewizji kosztowały samorząd 1,1 mln zł. – Sfinansowano to z funduszy unijnych – zaznacza Grabczuk.

Jak Wam się podobają nowe billboardy?

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto