Na zlecenie miasta nowy system identyfikacji wizualnej Kalisza opracowała agencja marketingowa John Weston Group z Wrocławia. Koszt to nieco ponad 28 tysięcy złotych.
- Zapytania ofertowe wysłaliśmy do 12 agencji kreatywnych z terenu całego kraju. Udział zgłosiły cztery agencje. Wybierając wykonawcę w 60 procentach braliśmy pod uwagę kryterium jakościowe, a w 40 procentach pod uwagę brana była cena - mówi Paweł Czechalski, kierownik Biura Obsługi Inwestora w Wydziale Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Kaliszu. - Opracowany system identyfikacji wizualnej jest dla nas elementarzem do realizacji kampanii promocyjnych w przyszłości. Pierwsza z nich ruszy już jesienią i będzie związana z promocją kształcenia zawodowego w mieście.
Nowy system identyfikacji wizualnej Kalisza będzie wdrażany we wszystkich wydziałach ratuszowych oraz w miejskich jednostkach. Wiąże się to z wymianą firmowych teczek, czy papierów, identyfikatorów, czy wizytówek. Zmienią się też gadżety reklamowe, na których pojawi się nowe logo.
- To kolejny krok w kierunku komunikacji marki Kalisza. Chcemy pokazywać nasze mocne strony, nasze atuty, zabiegać o naszych wspaniałych mieszkańców i zapraszać innych do naszego miasta oraz w ogóle komunikować światu, że Kalisz jest dobrym miejscem do życia - tłumaczy Grzegorz Sapiński, prezydent Kalisza.
Kolejnym etapem będzie budowa nowej strony internetowej miasta.
- W tej chwili oczekujemy na odpowiedzi firm na przesłane zapytania ofertowe na zaprojektowanie i wykonanie serwisu internetowego miasta Kalisza - mówi Elżbieta Zmarzła, rzeczniczka prasowa Urzędu Miejskiego w Kaliszu.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?