- Po wielu miesiącach prac i zaangażowaniu firmy Premium Consulting oraz pracowników urzędu zakończyliśmy opracowanie Strategii Komunikacji Marketingowej Marki miasta Kalisza. Powstał dokument, który będzie drogowskazem, abyśmy wiedzieli w jakich ramach mamy się poruszać, aby wypromować markę miasta. Kalisz ma ogromny potencjał gospodarczy, społeczny i kulturalny, a tym samym zasługuje na skuteczną i ciekawą promocję - powiedział prezydent Grzegorz Sapiński.
Nowa strategia ma dotrzeć do trzech grup docelowych: mieszkańców, turystów oraz inwestorów. Na tych ostatnich szczególnie zależy władzom miasta, aby mieszkańcy uczyli się tutaj, znaleźli pracę i zamieszkali. A jak podkreślano podczas konferencji, kaliskie firmy, chociażby te skupione w klastrze lotniczym czy spożywczym, w ciągu najbliższych lat potrzebować będą co najmniej 350 nowych pracowników.
Szczegóły strategii omówił Mariusz Łodyga z Premium Consulting. Dokument przygotowany przez poznańską firmę to 160 stron opisujących narzędzia i cele dobrej strategii Kalisza.
Jak poinformowała Monika Otrębska-Juszczak, naczelnik Wydziału Strategii i Rozwoju, miasto wysłało już zapytania do biur zajmujących się opracowywaniem strategii wizualnej o przygotowanie nowego znaku graficznego miasta. Koszt opracowania całej strategii to około 100 tys. zł, a kolejne 400 tys. zł ma kosztować jej wdrożenie. Działania są rozpisane na 12 najbliższych miesięcy.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?