Poza doskonaleniem języka angielskiego i umiejętności informacyjno-komputerowych, poszczególne projekty zakładają również: zwiększenie wrażliwości społecznej, empatii wobec uchodźców i imigrantów, promocję europejskiej tożsamości, rozwiązanie problemu wykluczenia społecznego.
Who wants to be a refugee? - Kto chce być uchodźcą? Partnerami są szkoły z państw: Dania (Slagesevej), Włochy (Pescara), Bułgaria (Kozloduy), Turcja (Göksun). Koordynatorem projektu jest Agnieszka Węclewska. Wizyta przygotowawcza, w której uczestniczyli: Ireneusz Pietrzak – dyrektor szkoły oraz Elżbieta Matyjasz i Agnieszka Węclewska odbyła się w listopadzie w Danii.
Watch, Learn, Act! - Oglądaj, ucz się, działaj! Partnerami są szkoły z państw: Francja (Beauvais), Włochy (Vasto), Rumunia (Ramnicu Valcea), Turcja (Sultangazi). Koordynatorem projektu jest Elżbieta Matyjasz, a w wizycie przygotowawczej we Francji wzięli udział, oprócz koordynatorki, także Ireneusz Pietrzak oraz Katarzyna Nowak.
„Inclusive learning for students”: Partnerami są szkoły z państw: Wielka Brytania (Essex), Włochy (Ortona), Grecja (Chios) i Turcja (Istanbul). Wizyta przygotowawcza, w której uczestniczyli: Ireneusz Pietrzak – dyrektor szkoły, Katarzyna Nowak (koordynator) i Agnieszka Węclewska trwała od 30 listopada do 3 grudnia w szkole Kingsmoor Academy w Harlow, w Anglii.
echodnia.eu W czerwcu wybory do Parlamentu Europejskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?