Czytelnicy informują nas o mniejszej dostępności produktów z logo kaliskiej fabryki.
- W kilku marketach, m.in. Biedronce czy Carrefourze, po nowym roku na półkach jest wyraźnie mniej tych produktów. Pani z obsługi powiedziała, że ma to związek z planowaną zmianą logo i chodzi o to, żeby wykupić wszystko, co ma stary znaczek i wtedy pojawią się opakowania z nowym - zgłaszał czytelnik.
Jednak w polskim oddziale koncernu Nestlé zapewniono nas, że dobrze znany czerwono-żółty znak pozostanie.
- W najbliższym czasie nie planujemy zmian w logotypie WINIARY. Zazwyczaj nasze towary są dostarczane do magazynów centralnych naszych klientów. Stamtąd są dystrybuowane dalej wyłącznie według ich wewnętrznych decyzji - wyjaśniła Edyta Iroko, koordynator ds. mediów w Nestlé Polska S.A.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?