Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Mniej produktów Winiary w kaliskich sklepach. Nestlé Polska szykuje ważną zmianę?

Hubert Mościpan
Hubert Mościpan
Klienci kilku kaliskich marketów w ostatnich tygodniach zauważyli mniejszą niż zwykle dostępność produktów marki Winiary. Ma to związek ze strategią firmy Nestlé Polska?

Czytelnicy informują nas o mniejszej dostępności produktów z logo kaliskiej fabryki.

- W kilku marketach, m.in. Biedronce czy Carrefourze, po nowym roku na półkach jest wyraźnie mniej tych produktów. Pani z obsługi powiedziała, że ma to związek z planowaną zmianą logo i chodzi o to, żeby wykupić wszystko, co ma stary znaczek i wtedy pojawią się opakowania z nowym - zgłaszał czytelnik.

Jednak w polskim oddziale koncernu Nestlé zapewniono nas, że dobrze znany czerwono-żółty znak pozostanie.

- W najbliższym czasie nie planujemy zmian w logotypie WINIARY. Zazwyczaj nasze towary są dostarczane do magazynów centralnych naszych klientów. Stamtąd są dystrybuowane dalej wyłącznie według ich wewnętrznych decyzji - wyjaśniła Edyta Iroko, koordynator ds. mediów w Nestlé Polska S.A.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na kalisz.naszemiasto.pl Nasze Miasto