Obecność specjalnie zaprojektowanej reklamy marki Śliwka Nałęczowska na samolocie PLL LOT jest efektem umowy między spółką Colian i narodowym przewoźnikiem oraz nowym etapem wzajemnej współpracy.
Aktualnie, począwszy od 2015 roku, praliny "Śliwka Nałęczowska" są serwowane pasażerom w ramach specjalnego poczęstunku w klasie biznes, podczas rejsów długodystansowych.
- Ponadto są oferowane w salonikach biznesowych LOT-u na warszawskim Lotnisku Chopina. W sklepach "duty free" na lotniskach w całym kraju "Śliwka Nałęczowska" należy do najchętniej kupowanych pralin - czytamy w informacji prasowej informuje Grupy Colian.
Wzór graficzny, wymalowany na kadłubie samolotu, to zwycięski projekt laureatki pierwszej edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska z 2018 roku.
To ważne dla marki wydarzenie będzie szeroko komunikowane w kanałach społecznościowych "Śliwki Nałęczowskiej". Zaplanowano 3 tygodniową akcję informacyjną na Facebooku i Instagramie, w której wykorzystane zostaną m.in. zdjęcia samolotu, wykonane przez spotterów lotniczych. Dla fanów zostanie ogłoszony konkurs ze słodkimi nagrodami.
Cudowne właściwości polskiego octu jabłkowego
Dzień Dobry TVN
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?