Osoby posiadające środki finansowe na swoich kartach (tzw. „elektroniczna portmonetka”) powinny zgłosić się do Punktu Obsługi Klienta (dworzec autobusowy, ul. Podmiejska 2A), aby uzyskać zwrot gotówki.
W sytuacji, gdy po 1 stycznia 2023 r. system pobrał w autobusie opłatę za przejazd, pasażer także otrzyma zwrot tej kwoty.
Warunkiem koniecznym jest osobiste zgłoszenie się do Punktu Obsługi Klienta wraz z Kaliską Kartą Mieszkańca.
Jeśli na karcie nie ma środków finansowych, pojawi się komunikat na czytniku „karta pusta”.
Gdy na czytniku pojawi się komunikat „karta nieważna”, pasażer jest zobowiązany przybyć do Punktu Obsługi Klienta z kartą i wymaganymi dokumentami, celem przedłużenia ważności karty do 31 grudnia 2024 r.
Kaliską Kartę Mieszkańca należy przyłożyć do czytnika w autobusie. Przez pierwsze dwa tygodnie obowiązywania bezpłatnych przejazdów dla posiadaczy Kaliskiej Karty Mieszkańca pasażerowie nie będą karani za to, że nie przyłożyli karty do czytnika w autobusie.
Godziny pracy punktu KLA przy ul. Podmiejskiej 2A (Dworzec Autobusowy):
- poniedziałek 7:30-17:00,
- wtorek-piątek 7:30-15:30.
ZOBACZ TAKŻE:
Polub nas na FB
Obserwuj nas także na Google News
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?