W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele restauracji, obiektów agroturystyki i producentów będących członkami szlaku m.in. Tłoczni Soków TeSo, Piekarni Bułeczka, Agroturystyki „Karczma Kaliska”, Agroturystyki „Stajnia Czempisz”, Restauracji Komoda, Pałacu Tłokinia oraz Restauracji KTW Park.
Rozmawiano głównie o wspólnej promocji szlaku i powiatu kaliskiego na Targach Regionów Turystycznych „Na styku kultur” w marcu 2018 roku oraz na Festiwalu Smaków w Kaliszu w maju przyszłego roku. Członkowie sieci mówili o zacieśnieniu współpracy i wspólnej kampanii promocyjnej z samorządami m.in. z powiatem kaliskim i miastem Kalisz a także ze Stowarzyszeniem Aglomeracji Kalisko - Ostrowskiej.
Wkrótce zrealizowany zostanie spot reklamowy Szlaku Kulinarnego Kaliskie Smaki, który będzie promował regionalną żywność oraz ofertę członków szlaku w mediach, w reklamach outdoorowych, na portalach społecznościowych oraz na targach.
Jak postępować, aby chronić się przed bólami pleców
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?