Ideą akcji jest zachęcenie ludzi do tego, aby wrzucali na swoje profile w mediach społecznościowych posty, które promują kupowanie jedzenia na wynos od lokalnych restauratorów.
- Obecnie sytuacja większości firm jest bardzo trudna. Są wśród nich także lokale gastronomiczne. Wiadomo, że cierpią nie tylko restauratorzy, lecz w ich przypadku mieliśmy pomysł, jak można pomóc – mówi Maciej Antczak, wiceprezes Stowarzyszenia KoLiber, prezes oddziału KoLibra w Kaliszu.
Akcja opiera się na trzech krokach:
1. Należy wrzucić post w dowolnym medium społecznościowym, który zachęca innych ludzi do kupowania na wynos od lokalnych restauratorów. Może to być zdjęcie, film, a nawet zwykły tekst.
2. Dodać hasztag #KupNaWynos.
3. Wysłać link do posta na [email protected] do 25 marca.
Organizatorzy wybiorą pięć najciekawszych postów, których autorów nagrodzą książkami „Ludzkie działanie” Ludwiga von Misesa.
![od 7 lat](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.224.0/images/video_restrictions/7.webp)
Wyniki pierwszej tury wyborów we Francji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?