Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Szkoła Podstawowa nr 22 w Kaliszu świętowała Dzień Patrona. ZDJĘCIA

OPRAC.:
Ewelina Samulak-Andrzejczak
Ewelina Samulak-Andrzejczak
Katarzyna Ciupek – Kancelaria Prezydenta Miasta
Wielkie święto w Szkole Podstawowej nr 22 im. Józefa Piłsudskiego w Kaliszu. W piątek, 13 maja szkołą obchodziła Dzień Patrona.

Gości i społeczność szkoły powitała Beata Frontczak-Skrzypińska, dyrektor Szkoły Podstawowej nr 22 im. Józefa Piłsudskiego w Kaliszu.

Podczas uroczystości uczniowie zaprezentowali program artystyczny. Nie zabrakło patriotycznych pieśni w wykonaniu najmłodszych i wspomnień o marszałku.

Maria Kubacka-Gorwecka, dyrektorka Filii nr 6 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Adama Asnyka w Kaliszu z Oddziałem „Izba Pamięci Szczypiorna” przedstawiła związki Józefa Piłsudskiego z Kaliszem i zaprezentowała przygotowany przez bibliotekę film. Zaprosiła również do odwiedzenia Izby, w której znajduje się m.in. ekspozycja historyczna, zawierająca makietę obozu internowanych w Szczypiornie.

Dzień Patrona stanowił również okazję do podsumowania szkolnego konkursu plastycznego na wykonanie portretu Marszałka Józefa Piłsudskiego.

Dzieci, młodzież i grono pedagogiczne Szkoły Podstawowej nr 22 z okazji ich święta odwiedził Grzegorz Kulawinek, wiceprezydent Kalisza.

ZOBACZ TAKŻE:

Międzyszkolny Festiwal Pieśni Patriotycznej i obchody 30-lec...

Odznaczenia dla kaliskich pielęgniarek, pielęgniarzy i położ...

Gala Plebiscytu Kaliszanka Roku 2021. Wiadomo kto otrzymał t...


Obserwuj nas także na Google News

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kalisz.naszemiasto.pl Nasze Miasto