Wdrażany w kaliskim szpitalu system, ma przede wszystkim usprawnić rejestrację pacjentów, a tym samym skrócić kolejki.
- Rosnące wymagania pacjentów wskazują placówkom medycznym kierunek działań, na które nie pozostajemy obojętni i w miarę możliwości finansowych i organizacyjnych staramy się im sprostać. Standardem staje się, oprócz zapewnienia wysokiego poziomu świadczeń medycznych, również profesjonalna obsługa pacjenta oraz tworzenie pozytywnego wizerunku szpitala - mówi Radosław Kołaciński, dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kaliszu.
Stąd pomysł utworzenia w kaliskim szpitalu profesjonalnego call center GATEway. Jego wdrożenie właśnie się rozpoczyna, a pierwsze testy zaplanowano na luty. System obejmuje przede wszystkim:
- wdrożenie i uruchomienie oprogramowania wraz z nieograniczoną liczbą stanowisk do obsługi centrum telefonicznego (call center)
- podłączenie oprogramowania do SIP TRUNK operatora telekomunikacyjnego
- udzielenie 12-miesięcznej licencji na system.
- dostawa czterech sztuk słuchawek wraz ze stosownymi adapterami cyfrowymi
- użyczenie dwóch sztuk serwerów
- zdalne szkolenie rejestratorek telefonicznych, kierownika call center i administratora z obsługi systemu
- zdalne, zaawansowane szkolenie rejestratorek telefonicznych i sekretarek medycznych z zakresu komunikacji z pacjentem
Jak zapewnia szpital w Kaliszu, system zapewnia funkcje wykonywania połączeń przez rejestratorki telefoniczne, podział (w zależności od funkcji) profili rejestratorek telefonicznych, rozdzielanie połączeń telefonicznych pomiędzy rejestratorów oraz ciągłe monitorowanie pracy rejestratorek telefonicznych. Oprogramowanie umożliwia osobie nadzorującej działanie call center dostęp do generowanych na bieżąco statystyk w przedziale godzinowym z zakresu połączeń przychodzących, wgląd w raporty graficzne z bieżącego dnia, wgląd w dane historyczne komunikacji: z pacjentami, z osobami spoza bazy danych oprogramowania, z numerami wewnętrznymi placówki.
Call center w kaliskim szpitalu będzie mieć swojego kierownika. Ma to zapewnić możliwość bieżącego śledzenia pracy rejestratorek telefonicznych, odsłuchanie nagranych rozmów bez konieczności pobierania ich na dysk w podziale.
- To tylko jedne z wielu dostępnych w nowym systemie funkcji, które mają wpłynąć na jakość pracy call center i komunikacji - zapewnia szpital w Kaliszu.
ZOBACZ TAKŻE:
Studniówka I LO w Kaliszu. Bal maturalny Asnykowców. ZDJĘCIA
Studniówka IV Liceum Ogólnokształcącego w Kaliszu. Maturzyśc...
Obozowisko powstańcze w lesie. W Murowańcu pod Kaliszem odby...
Polub nas na FB
Obserwuj nas także na Google News
iPolitycznie - 300 milionów Putina by skorumpować Świat
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?