Założenie jest takie, że dzięki nowemu systemowi pacjenci będą mieli szybki kontakt z kaliską lecznicą.
– Od kilku miesięcy pracowaliśmy nad wprowadzeniem zupełnie nowego systemu. Teraz już działa i w praktyce testujemy dopięcie wszystkich technicznych procedur – wyjaśnia dyrektor szpitala, Radosław Kołaciński.
Dziennie połączeń ze szpitalem jest około tysiąca. Dlatego tak ważne jest, aby lecznica miała profesjonalny system obsługi połączeń.
– Zwłaszcza, że trwają zapisy na bezpłatną mammografię. I będziemy robili kolejne akcje, które wymagają zapisów telefonicznych, wspieranych także komunikacją sms-ową. Nie możemy pacjentom fundować „głuchego telefonu” – podkreśla dyrektor.
ZOBACZ TAKŻE:
Polub nas na FB
Obserwuj nas także na Google News
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?