Poza doskonaleniem języka angielskiego i umiejętności informacyjno - komputerowych, poszczególne projekty zakładają również: zwiększenie wrażliwości społecznej, empatii wobec uchodźców i imigrantów, promocję europejskiej tożsamości, rozwiązanie problemu wykluczenia społecznego.
Kto chce być uchodźcą? - to projekt, którego partnerami są szkoły z Danii (Slagesevej), Włoch (Pescara), Bułgarii (Kozloduy), Turcji (Göksun). Koordynatorem projektu jest Agnieszka Węclewska. Wizyta przygotowawcza odbyła się 21-24 listopada 2017 r. w Danii.
Partnerami projektu „Oglądaj, ucz się, działaj!” są szkoły z Francja (Beauvais), Włoch (Vasto), Rumunii (Ramnicu Valcea), Turcji (Sultangazi). Koordynatorem projektu jest Elżbieta Matyjasz. Wizyta przygotowawcza odbyła się 12-13 grudnia 2017r. (w Beauvais) we Francji.
Z kolei partnerami projektu „Inclusive learning for students” są szkoły z Wielkiej Brytanii (Essex), Włoch (Ortona), Grecji (Chios) i Turcji (Istanbul). Koordynatorem projektu jest Katarzyna Nowak. Wizyta przygotowawcza trwała od 30 listopada do 3 grudnia 2017 r. (w Harlow, Essex) w Anglii.
1. Pogoda na wtorek, środę i czwartek
(Źródło: TVN Meteo)
Jak przygotować się do rozmowy o pracę?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?