Pomimo zniesienia części restrykcji związanych z pandemią Polacy wciąż chętnie zamawiają swoje ulubione posiłki z dowozem do domu. Trend ten wykorzystuje Uber Eats, kontynuując inwestycje na polskim rynku, jednocześnie wspierając lokalne restauracje i społeczności. Dzięki uruchomieniu usługi w sześciu nowych miejscowościach, w ciągu ostatnich 30 dni, firma może pochwalić się przeszło dwoma milionami użytkowników w 37 miastach w całej Polsce.
Uber Eats. Co to jest?
Uber Eats to intuicyjna aplikacja mobilna łącząca użytkowników z restauracjami oraz dostawcami – partnerami Ubera, którzy oferują możliwość dowozu wybranego posiłku w czasie szybszym, niż było to możliwe do tej pory. Wystarczy wybrać miejsce, z którego chcemy zamówić, ulubione danie oraz dodatki i za pomocą jednego kliknięcia zamówić dostawę pod same drzwi.
W Uber Eats nie obowiązuje minimalna kwota zamówienia. Nie trzeba zatem spełnić wymogu osiągnięcia określonego pułapu cenowego, aby restauracja przyjęła nasze zamówienie. Od kliknięcia wybranego dania w aplikacji i złożenia zamówienia, do przyjazdu kuriera upływa zazwyczaj poniżej 32 minut. Trasę dostawcy można śledzić na bieżąco na mapie w aplikacji. Użytkownik wie też, o której godzinie dotrze do niego dostawca. Płatność za jedzenie znana jest z góry i może być opłacona bezgotówkowo. W trosce o bezpieczeństwo użytkowników oraz dostawców, możliwe są dostawy bezkontaktowe - pod drzwi.
- Od początku trwania pandemii Uber Eats wprowadził szereg inicjatyw mających na celu pomoc w zapewnieniu bezpieczeństwa dostaw oraz wsparcie zarówno lokalnych biznesów restauracyjnych, jak i dostawców i klientów. W efekcie, na początku drugiego kwartału firma odnotowała w Polsce wzrost nowych restauracji dostępnych w aplikacji o 188 proc. Uber Eats pozwala restauracjom dotrzeć do nowych użytkowników oraz daje narzędzia oraz możliwości do rozwijania biznesu. Zwłaszcza w ostatnim czasie wprowadzenie dostaw oraz nowoczesnych narzędzi promocyjnych jest kluczowe, szczególnie dla małych i średnich biznesów - informuje Iwona Kruk z biura prasowego Uber Eats
Uber Eats wkroczył do Polski ponad trzy lata temu. Rosnąca popularność aplikacji nad Wisłą szybko sprawiła, że Polska stała się jednym z największych rynków dla tej platformy w całej Europie. Do aplikacji dołączyło 37 miast, zaczynając od Warszawy. Dzisiaj oprócz stolicy, Zielonej Góry i Gorzowa Wielkopolskiego są to: Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Łódź, Katowice, Lublin, Bydgoszcz, Toruń, Gliwice, Sosnowiec, Zabrze, Białystok, Szczecin, Rzeszów, Kielce, Radom, Olsztyn, Częstochowa, Ruda Śląska, Chorzów, Bytom, Dąbrowa Górnicza, Rybnik, Tychy, Bielsko-Biała, a ostatnio również Kalisz.
Usługa Uber Eats jest obecnie dostępna w ponad 6000 miastach, w 45 krajach na całym świecie. Umożliwia użytkownikom zamawianie posiłków z ponad 400 tysięcy restauracji.
Polub nas na FB
Widzisz wypadek? Coś cię zaniepokoiło? Chcesz się czymś pochwalić?
Pisz do nas na: [email protected]
lub zostaw nam wiadomość na facebooku
Obserwuj nas także na Google News
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?