Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

UM Dąbrowa Górnicza praca: możesz zostać naczelnikiem!

PAS
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej czeka na wnioski od kandydatów
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej czeka na wnioski od kandydatów
UM Dąbrowa Górnicza praca. Jeśli tylko czujesz się na siłach i masz odpowiednie kwalifikacje, to możesz spróbować swych sił w konkursie na stanowisko naczelnika Wydziału Nadzoru Właścicielskiego i Kontroli Wewnętrznej w dąbrowskim Urzędzie Miejskim.

UM Dąbrowa Górnicza praca: nie każdy może się starać

1. Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: wyższe magisterskie o kierunku prawo, administracja lub ekonomia,

doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letni staż pracy, w tym minimum 3 lata pracy na podobnym stanowisku lub wykonywania działalności gospodarczej o podobnym charakterze,

znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie finansów publicznych, ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu spółek handlowych oraz aktu wewnętrznego Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej: Regulamin przeprowadzania kontroli wewnętrznej w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej oraz w gminnych i powiatowych jednostkach organizacyjnych Miasta Dąbrowa Górnicza, wprowadzonym Zarządzeniem Nr 2517/06 Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej z dnia 07.11.2006 r. z późn. zm.

2. Wymagania dodatkowe:

mile widziane dodatkowe kwalifikacje z zakresu finansów publicznych, kontroli (szkolenia, kursy, itp.),

bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word i Excel),

prawo jazdy kat. B.

3. Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne

decyzyjność,

komunikatywność,

odpowiedzialność,

odporność na stres,

umiejętności analityczne,

dyspozycyjność,

umiejętność współpracy i zarządzania zespołem ludzkim.

UM Dąbrowa Górnicza praca: co trzeba będzie robić?

I. Zadania główne:

  1. Organizacja pracy wydziału zapewniająca realizację zadań.
  2. Analiza wyników przeprowadzanych przez pracowników Wydziału kontroli – raporty, wnioski pokontrolne, informacje kontrolowanych o realizacji wniosków oraz uwagi wnoszone do raportów.
  3. Analiza projektów decyzji właścicielskich przedkładanych prezydentowi miasta.
  4. Opracowywanie projektów aktów wewnętrznych w zakresie zadań Wydziału.
  5. Nadzór nad wydatkami i dochodami budżetu w części przypisanej wydziałowi.

II. Zadania pomocnicze:

  1. Pozostałe zadania wynikające z zakresu działania Wydziału oraz zlecane doraźnie przez przełożonych.
  2. Obowiązki nałożone na Naczelników Wydziału w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu oraz w aktach wewnętrznych regulujących pracę Urzędu.

UM Dąbrowa Górnicza praca: wymagane dokumenty

- list motywacyjny,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopia świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu),
- kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane a złożone kserokopie dokumentów poświadczone własnoręcznym podpisem przez kandydata za zgodność z oryginałem i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do 17.07.2013 r. godz. 1530 pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, w zaklejonej kopercie, na której należy napisać imię, nazwisko, adres oraz numer telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko – Naczelnik Wydziału Nadzoru Właścicielskiego i Kontroli Wewnętrznej”. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do kancelarii Urzędu Miejskiego), nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje na temat prowadzonych naborów oraz informacje w zakresie rozstrzygnięć naborów można uzyskać pod numerem telefonu: 32 295 67 40 (Wydział Kadr i Szkoleń).

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dabrowagornicza.naszemiasto.pl Nasze Miasto