Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Usuną azbest z budynków

Elżbieta Bielewicz
Usuwanie azbestu finansowane jest z WFOŚiGW w Poznaniu
Usuwanie azbestu finansowane jest z WFOŚiGW w Poznaniu Archiwum
Właściciele lub zarządcy nieruchomości z terenu powiatu kaliskiego mogą liczyć na pomoc polegającą na finansowaniu usług usuwania azbestu i materiałów zawierających azbest z budynków.

- W tym roku powiat kaliski dostanie 150 tysięcy z WFOŚi GW w Poznaniu na usuwanie azbestu – informuje Krzysztof Nosal, starosta kaliski. - Wystarczy to na utylizację 700 ton tego szkodliwego surowca. - W ubiegłym roku utylizowaliśmy 373 tony azbestu, tak więc w tym prawie dwa razy tyle.

Oferta adresowana jest do osób fizycznych, wspólnot mieszkaniowych, przedsiębiorców, jednostek sektora finansów publicznych gminnych lub powiatowych oraz samorządowych osób prawnych.

- Usuwanie azbestu trwa już od 20 lat. Chętni na wykonanie tego rodzaju usługi mogą liczyć na zdjęcie, transport i składowanie azbestu – dodaje starosta. - Niestety, najczęściej azbest zdejmowany jest z dachów, a więc właściciel nieruchomości musi sam ponieść koszt założenia nowego dachu.

Osoby, które zechcą skorzystać z tego programu muszą złożyć odpowiedni wniosek do Zarządu Powiatu, ale za pośrednictwem gminy właściwej ze względu na lokalizację wyrobów z azbestu. Powiat przyjmuje wnioski od 20 lutego do 24 marca 2017 r.

Komunikacja miejska kluczowa w walce ze smogiem

Źródło: Agencja TVN / x-news

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rolnicy zapowiadają kolejne protesty, w nowej formie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wielkopolskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto