Ale o parku wodnym ma być głośno nie tylko w regionie. Inwestycja ma być magnesem przyciągającym turystów.
- Wiemy o tym i dlatego podjęte zostały przedsięwzięcia, które ten produkt mają wprowadzić do szerokiej opinii publicznej w skali miasta, regionu i kraju jako jednej z głównych atrakcji turystyczno-rekreacyjnych Kalisza – mówi prezydent Janusz Pęcherz.
Zobacz także: Przejażdżki zabytkowym Sanem po Kaliszu. ZDJĘCIA
Dlatego przy sześciu wjazdach do miasta ustawione zostały nadstawki z grafiką i informacją o aquaparku na pylony. Kilka dni temu materiał filmowy ukazał się w TVN Meteo w programie Tomasza Zubilewicza. Park wodny promowany jest także podczas rejsów łodzią św. Wojciecha organizowanych przez Mieczysława Machowicza. Z kolei rejsy oraz przejażdżki po mieście zabytkowym autobusem San do końca maja będą promowane w spocie emitowanym w TVP Poznań, TVP Łódź i TVP Wrocław. Kalisz ma być idealnym miastem do aktywnego spędzenia weekendu. Czy kampania przyniesie efekt?
Wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!
Kalisz.naszemiasto.pl Dołącz do naszej społeczności na Facebooku!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?