Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W Kaliszu wrócił program „Złota Rączka dla Seniora”. Kto może skorzystać?

OPRAC.: Ewelina Samulak-Andrzejczak
Kancelaria Prezydenta Kalisza- archiwum
Z pierwszym dniem kwietnia w Kaliszu wrócił program "Złota Rączka dla Seniora". Z usług Wielobranżowego Zakładu Usługowego Marka Dudowicza mogą skorzystać seniorzy w wieku 60 +.

W Kaliszu wrócił program „Złota Rączka dla Seniora”

Seniorzy, zamieszkujący na terenie Kalisza, mogą w swoich domach skorzystać z bezpłatnych usług naprawczych i technicznych takich jak drobne naprawy nie wymagające natychmiastowej interwencji, specjalistycznej wiedzy oraz uprawnień ( np. nieszczelność baterii, zepsute klamki i zamki, regulacja i konserwacja drzwi, okien, przymocowanie luster, obrazów, karniszy, uchwytów, półek itp., montaż/wymiana klapy wc, zatkane odpływy, zepsute gniazdka, wymiana żarówki, itp.

- Organizator usługi zapewnia we własnym zakresie sprzęt typu: specjalistyczne narzędzia, gwoździe, smary, kleje, drabinę itp. niezbędne do wykonania usługi naprawczej, natomiast koszty zakupu materiałów np.: klamek, zamków, klap wc, żarówek, baterii itp. koniecznych do usunięcia usterki są pokrywane ze środków przez beneficjenta usługi tj. seniora – przypominam Wydział Spraw Społecznych i Mieszkaniowych UM w Kaliszu.

Seniorzy zgłaszają usterki do naprawy w ramach projektu telefonicznie, bezpośrednio do koordynatora usług lub osoby przez niego upoważnionej, przy czym decyduje kolejność zgłoszenia.

- Pierwsza wizyta pracownika technicznego to wstępne oględziny i jeżeli to możliwie naprawa usterki na miejscu. W przypadku konieczności dokonania zakupu niezbędnych do naprawy materiałów, wymagana jest druga wizyta pracownika technicznego i usunięcie usterki. W sytuacji braku możliwości naprawy organizator zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi – dodaje Wydział Spraw Społecznych i Mieszkaniowych.

Termin realizacji usługi naprawczej tj. pierwszej wizyty pracownika technicznego w domu seniora od momentu telefonicznego zgłoszenia usterki wynosi maksymalnie do dwóch tygodni.

Termin realizacji od 1 kwietnia do 30 listopada 2022r. lub wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.

Usługi świadczy:

Wielobranżowy Zakład Usługowy Marek Dudowicz
z siedzibą ul. Racławicka 35, 62-800 Kalisz
Zgłoszenie usterki do naprawy odbywać się będzie telefonicznie w PONIEDZIAŁKI w godz. od 19.00 do 21.00 pod numerem telefonu 507 519 750.
Koszt realizacji usług naprawczych zgodnie z zawartą umową wynosi łącznie 40 000 zł i jest finansowany z budżetu Miasta Kalisza.

ZOBACZ TAKŻE:

Gala Biznes Boxing Polska w Kaliszu. Prezydent Kalisza zmier...

Wiosenne porządki wokół zbiornika w Szałem. ZDJĘCIA


Obserwuj nas także na Google News

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kalisz.naszemiasto.pl Nasze Miasto