Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Fundacja Pomaganie jest trendy angażuje gwiazdy do swojej kampanii

ESA
MacademianGirl, Paweł Domagała, Mikołaj Krawczyk, Kasia Maciąg, Karol Strasburger, Paweł Małaszyński, Antek Królikowski, Jankes czy Marcelina Zawadzka. To gwiazdy, które zaangażowały się w kampanię kaliskiej fundacji Pomaganie jest trendy. W miniony czwartek odbyło się nagranie ósmej już edycji kampanii.

W czwartek w Warszawskiej Operze Kameralnej odbyło się nagranie ósmej już edycji dobroczynnego projektu Pomaganie Jest Trendy.Celem kampanii, w której wzięło udział wiele gwiazd telewizyjnych jest edukacja w zakresie zdrowego odżywiania się, będąca ważnym elementem w terapii autyzmu.

- W tym roku fundacja promuje także swój nowy program “Kupując raz, pomagasz 3 krotnie”, w ramach którego do sieci handlowych i sklepów na rynku tradycyjnym trafiły właśnie produkty żywnościowe i kosmetyczne charakteryzujące się naturalnością i zdrowiem, a sygnowane właśnie fundacyjnym Duszkiem Babu. Wśród produktów znajdują się słodycze bez cukru i bez glutenu, zdrowe mąki, przyprawy, herbatki, soki czy chipsy ze świeżych polskich jabłek. Znajdują się w tej grupie także naturalne kosmetyki dla dzieci, produkowane dla fundacji przez dziecięcą markę CocoGiovanna – wymienia Krzysztof Gorzkiewicz, prezes fundacji Pomaganie jest trendy.

Przy współpracy z białostocką firmą Merkury, produkty te udało się wprowadzić do ogólnodostępnej sprzedaży w całej Polsce. Fundacja Pomaganie Jest Trendy wygenerowanymi ze sprzedaży pierwszej w Polsce charytatywnej serii produktów zdrowej żywności i kosmetyków naturalnych, zyskami postanowiła się podzielić.

- _25 % zyskuje organizator na rzecz swoich statutowych celów – tj. budowanie świadomości na temat autyzmu i zdrowego odżywiania się, 25% to z kolei część zysku, która za pośrednictwem dr Zbigniewa Kurpika zasili budowę szpitala wraz z sierocińcem w Ugandzie, natomiast 50% tychże zysków przeznaczona zostanie na rzecz pomocy potrzebującym w miastach, w których produkty się sprzedają – w tym celu włodarze i rajcowie wszystkich polskich miast otrzymali już od fundacji prośby o wyznaczenie potrzebujących organizacji w swoich miejscowościach _– dodaje Gorzkiewicz.

Każda z zaproszonych gwiazd , w trakcie trwania planu otrzyma również specjalne zadanie od Duszka Babu, którego celem ma być sprawdzenie wytrwałości w pomaganiu mimo codziennych obowiązków w pomaganiu przez 7 dni. Aktorzy, blogerzy i dziennikarze, którzy biorą w akcji otrzymując zestaw produktów z Duszkiem Babu proszeni są, aby dzielić się ich smakiem w mediach społecznościowych, każdego kolejnego dnia prezentując inny produkt z serii. Gwiazdy, które zadanie wykonają, nagrodzone zostaną prestiżową już statuetką “Mecenasa Dobroczynności” , które wręczone zostaną podczak Gali Mediów i Przedsiębiorców Dobroczynności 2017, która odbędzie się w połowie grudnia w Warszawskiej Operze Kameralnej.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kalisz.naszemiasto.pl Nasze Miasto