W czwartek w Warszawskiej Operze Kameralnej odbyło się nagranie ósmej już edycji dobroczynnego projektu Pomaganie Jest Trendy.Celem kampanii, w której wzięło udział wiele gwiazd telewizyjnych jest edukacja w zakresie zdrowego odżywiania się, będąca ważnym elementem w terapii autyzmu.
- W tym roku fundacja promuje także swój nowy program “Kupując raz, pomagasz 3 krotnie”, w ramach którego do sieci handlowych i sklepów na rynku tradycyjnym trafiły właśnie produkty żywnościowe i kosmetyczne charakteryzujące się naturalnością i zdrowiem, a sygnowane właśnie fundacyjnym Duszkiem Babu. Wśród produktów znajdują się słodycze bez cukru i bez glutenu, zdrowe mąki, przyprawy, herbatki, soki czy chipsy ze świeżych polskich jabłek. Znajdują się w tej grupie także naturalne kosmetyki dla dzieci, produkowane dla fundacji przez dziecięcą markę CocoGiovanna – wymienia Krzysztof Gorzkiewicz, prezes fundacji Pomaganie jest trendy.
Przy współpracy z białostocką firmą Merkury, produkty te udało się wprowadzić do ogólnodostępnej sprzedaży w całej Polsce. Fundacja Pomaganie Jest Trendy wygenerowanymi ze sprzedaży pierwszej w Polsce charytatywnej serii produktów zdrowej żywności i kosmetyków naturalnych, zyskami postanowiła się podzielić.
- _25 % zyskuje organizator na rzecz swoich statutowych celów – tj. budowanie świadomości na temat autyzmu i zdrowego odżywiania się, 25% to z kolei część zysku, która za pośrednictwem dr Zbigniewa Kurpika zasili budowę szpitala wraz z sierocińcem w Ugandzie, natomiast 50% tychże zysków przeznaczona zostanie na rzecz pomocy potrzebującym w miastach, w których produkty się sprzedają – w tym celu włodarze i rajcowie wszystkich polskich miast otrzymali już od fundacji prośby o wyznaczenie potrzebujących organizacji w swoich miejscowościach _– dodaje Gorzkiewicz.
Każda z zaproszonych gwiazd , w trakcie trwania planu otrzyma również specjalne zadanie od Duszka Babu, którego celem ma być sprawdzenie wytrwałości w pomaganiu mimo codziennych obowiązków w pomaganiu przez 7 dni. Aktorzy, blogerzy i dziennikarze, którzy biorą w akcji otrzymując zestaw produktów z Duszkiem Babu proszeni są, aby dzielić się ich smakiem w mediach społecznościowych, każdego kolejnego dnia prezentując inny produkt z serii. Gwiazdy, które zadanie wykonają, nagrodzone zostaną prestiżową już statuetką “Mecenasa Dobroczynności” , które wręczone zostaną podczak Gali Mediów i Przedsiębiorców Dobroczynności 2017, która odbędzie się w połowie grudnia w Warszawskiej Operze Kameralnej.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?