Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Miejski Rzecznik Konsumentów w Kaliszu. Przerwa w dniach 20-24 lipca

BH
Miejski Rzecznik Konsumentów w Kaliszu. Przerwa w dniach 20-24 lipca
Miejski Rzecznik Konsumentów w Kaliszu. Przerwa w dniach 20-24 lipca Arch. B. Hypki
W dniach 20-24 lipca Miejski Rzecznik Konsumentów nie będzie przyjmował interesantów.

Pomoc prawną w sprawach konsumenckich można uzyskać:
- pod numerem infolinii konsumenckiej, tel. 801 440 220 lub /22/ 290 89 16 (opłata wg taryfy operatora),
- w Konsumenckim Centrum e-porad: [email protected],
- w Delegaturze Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Kaliszu, przy ul. Kolegialnej 4 (2. piętro), tel. (62) 757 44 07, godziny pracy: pon. - pt. 7:30 – 15:30,
- w instytucjach świadczących porady w sprawach specjalistycznych:

- usługi telekomunikacyjne
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Delegatura w Poznaniu, ul. Kasprzaka 54, 60-245 Poznań, tel. (61) 65 98 610

- usługi energetyczne
Urząd Regulacji Energetyki
Zachodni Oddział Terenowy, ul. Wielka 20, 61-774 Poznań, tel. (61) 670 53 01

- usługi finansowe i ubezpieczeniowe
Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02 - 001 Warszawa, tel. (22) 333 73 28


Widzisz wypadek? Coś cię zaniepokoiło? Chcesz się czymś pochwalić?

Pisz do nas na: [email protected]
lub zostaw nam wiadomość na facebooku

Obserwuj nas także na Google News

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kalisz.naszemiasto.pl Nasze Miasto