- Kilka pomysłów jest dość burzliwych, jeśli chodzi o dotychczasowe funkcjonowanie biura - kwituje Piotr Kościelny, wiceprezydent Kalisza.
Barbara Niekrasz-Mielczarek uważa, że promocja miasta „to nie organizowanie imprez i wydanie raz na kilka lat przestarzałego informatora”. Zamierza postawić na opracowanie systemu identyfikacji wizualnej kaliskiego ratusza, jak formuła zwracania się urzędników przez telefon, możliwość i szybkość reagowania na wszelkie formy krytyki nie tylko ze strony mediów, ale również mieszkańców. Chce również kłaść nacisk na dress code, czyli ubiór obowiązujący w Urzędzie Miejskim w Kaliszu. Urzędnicy powinni więc zapomnieć o przychodzeniu do pracy w klapkach, czy podkoszulkach.
- Załatwiają różne sprawy w urzędzie , trudno było mi się zorientować, kto jest pracownikiem, a kto interesantem. Wyznaczenie pewnych norm jest konieczne. Nie chodzi o to, by wszystkich pracowników ubrać w garnitury i garsonki, ale muszą oni mieć jakieś elementy identyfikujące. Mogą to być na przykład gawroszki, apaszki dla kobiet, natomiast dla mężczyzn krawaty, ewentualne butony przypięte do klapy garnituru - mówi Barbara Niekrasz-Mielczarek.
Szefowa biura promocji zamierza też postawić na „wypracowanie kolorystyki w systemie identyfikacji wizualnej”.
- Chciałabym, aby już po identyfikacji koloru mieszkańcy rozpoznawali, że dana impreza odbywa się pod patronatem prezydenta - dodaje.
Barbara Niekrasz-Mielczarek skrytykowała pomysł wydawania miejskiego informatora, który był kolportowany wśród mieszkańców. Kontrowersje wzbudzały m.in. koszty wydawnictwa.
- Wydawanie informatora jest bezzasadne. Ukazywały się w nim artykuły, które już wcześniej były publikowane w mediach i na naszej stornie. Miałam również zastrzeżenia do szaty graficznej i układu kompozycyjnego - podkreśla pani kierowniczka.
Reorganizację czeka też samo Biuro Promocji i Informacji Miejskiej. Część zatrudnionych w nim osób ma przejść pod skrzydła Centrum Informacji Turystycznej. Ostateczną strategię promocji miasta mamy poznać do końca maja.
Byłeś świadkiem interesującego wydarzenia? Napisz do nas: [email protected]
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?