Konkurs organizowany przez Miasto Kalisz dopiero rusza, zgłoszenia można przesyłać do 20 grudnia.
Witryny mogą zgłaszać przedsiębiorcy indywidualni - właściciele lokali użytkowych z terenu całego miasta. Udział w konkursie jest bezpłatny.
Jak zgłosić witrynę do konkursu?
Zgłoszenia, czyli zdjęcia witryn o rozdzielczości co najmniej 800x600 px wraz z nazwą lokalu, adresem oraz linkiem do strony lokalu na portalu społecznościowym Facebook (o ile lokal takową posiada) należy przesłać do 20 grudnia 2021 roku pocztą elektroniczną na adres: [email protected].
Czytaj także:
Zdjęcia biorące udział w konkursie zostaną opublikowane w poście na oficjalnej stronie Miasta Kalisza na portalu społecznościowym Facebook „Kalisz. Dopisz swoją historię” w terminie od 24 grudnia 2021 roku o godzinie 10:00 do 27 grudnia 2021 roku o godzinie 10:00.
Pięć zwycięskich witryn zostanie nagrodzonych przez Prezydenta Miasta Kalisza zestawem upominków miejskich. Wyboru witryny dokonają mieszkańcy Kalisza w głosowaniu internetowym na profilu Facebook Miasta: "Kalisz. Dopisz swoją historię”.
Organizatorem konkursu jest Miasto Kalisz. Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie konkursu. TUTAJ
ZOBACZ TAKŻE:
Polub nas na FB
Obserwuj nas także na Google News
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?