Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Koncern Energa uruchamia program lojalnościowy

Andrzej Kurzyński
Koncern Energa uruchamia program lojalnościowy
Koncern Energa uruchamia program lojalnościowy
Koncern Energa uruchamia program lojalnościowy. Koncern Energa przystępuje do największego w Polsce programu bonusowego Payback. Klienci, którzy terminowo płacą za faktury od września będą mogli zbierać punkty, którymi będzie można m.in. opłacać kolejne faktury.

Koncern Energa jako pierwsza firma energetyczna w kraju uruchamia program lojalnościowy dla klientów indywidualnych. Od września 2013 roku każdy klient indywidualny Energi korzystający z taryfy G i opłacający terminowo faktury za energię elektryczną może zbierać punkty w ramach największego programu partnerskiego w Polsce (wyjątkiem jest obszar toruński, gdzie program zacznie działać od 2014 roku). Za każde 2 zł terminowo opłaconej faktury, w części dotyczącej sprzedaży energii elektrycznej, klient Energi otrzyma 1 punkt Payback.

- Zgromadzone punkty można wykorzystać na opłacenie kolejnych faktur za energię przy pomocy Płatności Online w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Punktami Payback można też płacić u wybranych partnerów, wymienić je na wiele atrakcyjnych nagród m.in. vouchery umożliwiające płatność za wybraną usługę lub zmniejszenie wartości rachunku. Punkty można także przekazać na rzecz programu Polskiej Akcji Humanitarnej – Pajacyk lub wymienić na mile Miles & More – informuje Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Energi.

Aby zostać uczestnikiem programu, należy zarejestrować swoje konto Payback w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Punkty Payback za terminowo opłacone faktury zostaną automatycznie dodane do jego konta w programie lojalnościowym. Klienci Energi, którzy nie mają konta ani karty Payback, będą mogli zamówić je w Biurach Obsługi Klienta Energi oraz na stronie payback.pl. Możliwość zbierania punktów w programie lojalnościowym mają zarówno obecni, jak i przyszli klienci firmy.

- Zawsze staramy się wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów i zapewniać wygodne rozwiązania związane z zakupem energii. Cieszymy się, że nasi klienci jako pierwsi na polskim rynku mogą korzystać z tego typu programu lojalnościowego. Nowa usługa jest w pełni zintegrowana z elektronicznym Biurem Obsługi Klienta, co stanowi dodatkowy element zachęcający do korzystania z tego sposobu kontaktu z Energą – mówi Marcin Ludwicki, wiceprezes Energa Obrót.

Koncern Energa zdecydował się na dołączenie do programu Payback ze względu na jego popularność oraz korzyści, jakie daje uczestnikom. Poza możliwością płacenia zgromadzonymi punktami za energię elektryczną mają oni do wyboru nagrody z 12 różnych kategorii, takich jak m.in.: elektronika, sprzęt sportowy, muzyka, a także wyjątkowe przeżycia, jak skok na bungee, kurs salsy czy jazda po torze sportowym Lamborghini.

Byłeś świadkiem interesującego wydarzenia? Napisz do nas: [email protected]

Kalisz.naszemiasto.pl Dołącz do naszej społeczności na Facebooku!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kalisz.naszemiasto.pl Nasze Miasto