MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Mateusz Zmyślony podziwiał Pleszew! Pod Zajezdnię Kultury zawitał swoim kamperem o wdzięcznej nazwie "Nomad"

Piotr Fehler
Piotr Fehler
Pionier marketingu miejsc - Mateusz Zmyślony, odwiedził Pleszew i Zajezdnię Kultury
Pionier marketingu miejsc - Mateusz Zmyślony, odwiedził Pleszew i Zajezdnię Kultury Zajezdnia Kultury Pleszew
Mateusza Zmyślonego wielu Polakom nie trzeba przedstawiać. Jest pionier marketingu miejsc w Polsce i dyrektorem kreatywnym kongresu Open Eyes Economy Summit, a za pomocą kanału na YouTube zabiera w podróże po polskich (i nie tylko) miastach. Tym razem na jego mapie znalazł się Pleszew i Zajezdnia Kultury w Pleszewie

Mateusz Zmyślony odwiedził Pleszew

Mateusz Zmyślony pod koniec 2023 roku wyruszył w podróż po Europie swoim kamperem o wdzięcznej nazwie "Nomad", w którym tworzy vlogi, czyli jak sam mówi, wizualną opowieść po mieście, pełną interesujących miejsc i związanych z nimi historii.

- Ambicją video przewodnika jest inspirować do podróży i zachęcać do późniejszego osobistego odkrywania „obejrzanych” miast w tak zwanym realu — tłumaczy pomysł Mateusz Zmyślony. — Na pewno vlog ten jest również ciekawostką dla samych mieszkańców odkrywanych miast — warto zobaczyć, jak nas subiektywnie widzą inni. W tym przypadku gospodarzem programu jest specyficzna osoba — z jednej strony wielki entuzjasta miast jako zjawiska społeczno-ekonomiczno-historyczno-urbanistyczno-architektonicznego. A skoro entuzjasta — to i opowieść o mieście będzie tu zazwyczaj entuzjastyczna — miasta mniej interesujące „Nomad” zamierza po prostu omijać - można przeczytać na portalu architekturaibeznes.pl

Tym razem Mateusz Zmyślony swoim Nomadem zawitał do Pleszewa i odwiedził Zajezdnię Kultury. Udał się również w rowerową podróż po mieście z plecakiem i z aparatem w ręku.

- Podzielił się z nami swoimi doświadczeniami w tworzeniu strategii marek, miast i regionów oraz projektach wielkich wydarzeń, takich jak UEFA EURO 2012 czy EXPO 2022. Jego praca nad kampaniami społecznymi dotyczącymi oszczędzania energii, recyklingu i promocji turystyki wiejskiej „Slow Road” jest niezwykle inspirująca - podkreśla Przemysław Marciniak, dyrektor Zajezdni Kultury w Pleszewie i dodaje, że Mateusz to pionier marketingu miejsc w Polsce i współautor koncepcji „Open Eyes Economy” z prof. Jerzym Hausnerem.

od 7 lat
Wideo

Znaleziono ślady ptasiej grypy w Teksasie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kalisz.naszemiasto.pl Nasze Miasto